Hanesovic

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Hanesovic

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobrý deň. Už pár dní mi seká obraz na Magio GO TV box (starý, pôvodný), keď mám nastavenú kvalitu na "super vysoká". Pomôže jedine zníženie kvality na "vysoká". ... Predtým mi to fungovalo na najvyššej kvalite "super vysoká" plynulo, bez sekania. Rýchlosť internetu i latencia bez problémov... Box je prepojený cez kábel (ethernet). Vedeli by ste mi poradiť? Mám podozrenie, že to začalo robiť odvtedy, čo Telekom predstavil nový Magio GO Box .. Žeby ťah aby si ľudia museli kupit nový box.?..Ale to je len moja konšpiračná teória, lebo ináč si to vysvetliť neviem .... Na PC i v mobile to ide bez problémov na najvyššej možnej kvalite.
  2. Bude dostupná aplikácia Mágio Go aj pre smart TV od Samsungu - modelové rady 2016 a 2015 (J a K séria) ? Taktiež fungujú pod OS Tizen a väčšina aplikácií je pre tieto TV stále dostupná. Potešili by ste tým mnoho ľudí . Ďakujem
  3. Bude aplikácia dostupná aj pre Tizen 2.3 - modelové rady Samsungu 2015 a 2016? Ďakujem
  4. Určite by sa buffering dal nejak znížiť aspoň na 10 sek .... Keď odpojim Magio GO Settopbox od internetu, TV mi stále beží ďalších 30 sekúnd, takže niekde v skrytom konfigu toho Magio GO boxu by sa možno buffer dal znížiť.
  5. Dobrý deň. Všimol som si, že Magio GO (cez magio go set-top box ale aj cez web) je oproti klasickému Mágiu (cez optiku alebo DSL) opozdené zhruba o 30 sekúnd. Budete niekedy riešiť opozdenie Magia Go? Ďakujem