horvathmichal95

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O horvathmichal95

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Ahojte, práve som volal s dosť nepríjemnou pani cez zákaznícku linku, ktorá mi povedala, že mi nevie poslať na môj email záručné listy k telefónom, ktoré som kúpil. Vraj záručné listy telekom nedáva už 6 rokov. Akože som absolútne šokovaný, lebo chcem tie telefóny predať a potrebujem k ním tie záručné listy a vraj si mám vystačiť s dokladmi o kúpe novej služby čiže predĺžení paušálu. Ale tam sú moje osobné údaje a to neprichádza do úvahy, aby som ich dal niekomu. Čiže vie mi niekto povedať ako to je? Lebo tá zákaznícka linka má samých arogantných ľudí.
  2. Keďže pracujem v predajni s príslušenstvom, jeden pán si bol u mňa kupovať sklo a trochu sa mi posťažoval, že mu nefunguje moc dobre čítačka odtlačkov prsta a tvár mu telefón kvôli rúšku nerozpozná. Keďže mal ale galaxy note 9 vedel som, že má skener sietnice. Chlapík nechápal o čom hovorím ale keď som mu to nastavil, akoby sa mu zmenil celý svet
  3. Ahojte, chcel by som sa opýtať, keďže predpokladaný termín vydania konzole Playstation 5 je november 2020, tak či plánuje telekom v rovnakom období zabezpečiť túto konzolu v kombinácii s kúpou paušálu?
  4. Pevná nie, ale ja mám napríklad optiku, najvyššiu možnú rýchlosť môžem mať aj tých 600Mbit/s ale nič sa mi nezvýšilo. Stále mám len svoj klasický L program so 120Mbit/s
  5. Ahojte, budem teraz 3 dni vo Francúzsku a chcem sa opýtať ako to je s dátami na easy karte. Momentálne mám predplatený ročný balík 24 GB dát pre easy kartu za 49 euro. Koľko budem môcť minúť z týchto dát v zahraničí? Keď som sa pozeral na telekom stránkach, tam písali, že maximálne 200 mb za deň a potom sa mi internet úplne vypne. Ak je to pravda, budem môcť využiť službu Giga na deň, ktorá stojí 1,50€ a spojazdniť si tak internet opäť?
  6. Zmazal by som komplet všetky príspevky a začal úplne odznova. Spravil by som FAQ, ktoré by som nonstop doplňoval, aby sa zbytočne nespamovali rovnaké otázky, čím by som trochu uľahčil práci administrátorom, ktorí by sa mohli sústrediť na tie zvyšné otázky, ktoré sú naozaj potrebné riešiť.
  7. Ahojte, od včera mám v mobile problém s mojimi datami. Mám voľných ešte 23 gb dat, som priamo v meste ukazuje mi 4g+ sieť a aj napriek tomu mi nacita jednu stránku pol roka a video ani neprehrám. Už som skúšal reštartovať telefón, aj dáta, zmeniť sieť ale nič nepomohlo. Máte niekto podobný problém prípadne nejaké riešenie?
  8. Zo života bez optiky: V súčasnosti mám internet od telekomu ADSL s rýchlosťou 8Mbitov za sekundu (cena 16€/mesiac). Optické pripojenie za rovnakú cenu je 120Mbitov za sekundu (to je 15x rýchlejšie). Minulý rok Telekom spúšťal výkopové práce u nás na ulici a niekedy začiatkom roku 2019 už sme mali optický kábel rovno pri dome. Odvtedy mi volali minimálne 3 krát kvôli vytvoreniu predbežnej objednávky o novom internete. Od januára sa to posunulo až dodnes, kedy som opäť volal na telekom a pýtal sa, kde je problém, keďže mi internet sľubovali už asi 5 krát od začiatku roka. Minimálne 3 krát so mnou rôzni ľudia z telekomu spravili telefonáty o predbežnej objednávke a až dnes mi oznámili, že optika u nás nebola dobre natiahnutá (túto informáciu podľa všetkého vedia už od augusta) a teda nový dátum zapojenia optiky je koniec Marca 2020. Hlavne, že mi pred troma týždňami opäť potvrdzovali predobjednavku a technika, ktorý príde do konca októbra zapojiť internet. A dnes, keď 3 týždne nikto nevolal a nechodil mi povedia o chybe o ktorej vedia od augusta - hlavne, že so mnou vytvorili milión predobjednávok na optiku. Jednoduchou povedané chaos nad chaos. Toto som jakživ nevidel.