horvathmichal95

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O horvathmichal95

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Zmazal by som komplet všetky príspevky a začal úplne odznova. Spravil by som FAQ, ktoré by som nonstop doplňoval, aby sa zbytočne nespamovali rovnaké otázky, čím by som trochu uľahčil práci administrátorom, ktorí by sa mohli sústrediť na tie zvyšné otázky, ktoré sú naozaj potrebné riešiť.
  2. Ahojte, od včera mám v mobile problém s mojimi datami. Mám voľných ešte 23 gb dat, som priamo v meste ukazuje mi 4g+ sieť a aj napriek tomu mi nacita jednu stránku pol roka a video ani neprehrám. Už som skúšal reštartovať telefón, aj dáta, zmeniť sieť ale nič nepomohlo. Máte niekto podobný problém prípadne nejaké riešenie?
  3. Zo života bez optiky: V súčasnosti mám internet od telekomu ADSL s rýchlosťou 8Mbitov za sekundu (cena 16€/mesiac). Optické pripojenie za rovnakú cenu je 120Mbitov za sekundu (to je 15x rýchlejšie). Minulý rok Telekom spúšťal výkopové práce u nás na ulici a niekedy začiatkom roku 2019 už sme mali optický kábel rovno pri dome. Odvtedy mi volali minimálne 3 krát kvôli vytvoreniu predbežnej objednávky o novom internete. Od januára sa to posunulo až dodnes, kedy som opäť volal na telekom a pýtal sa, kde je problém, keďže mi internet sľubovali už asi 5 krát od začiatku roka. Minimálne 3 krát so mnou rôzni ľudia z telekomu spravili telefonáty o predbežnej objednávke a až dnes mi oznámili, že optika u nás nebola dobre natiahnutá (túto informáciu podľa všetkého vedia už od augusta) a teda nový dátum zapojenia optiky je koniec Marca 2020. Hlavne, že mi pred troma týždňami opäť potvrdzovali predobjednavku a technika, ktorý príde do konca októbra zapojiť internet. A dnes, keď 3 týždne nikto nevolal a nechodil mi povedia o chybe o ktorej vedia od augusta - hlavne, že so mnou vytvorili milión predobjednávok na optiku. Jednoduchou povedané chaos nad chaos. Toto som jakživ nevidel.