tereziah

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O tereziah

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Musím povedať za servis čo ponúkajú sú dosť neschopný... človek chce niečo za čo platí a musí skákať cez oheň aby to dostal... ja používam skylink live tv a musím povedať že človek sa zahlási vyberie balíček čo chce a platí mesačne bez žiadnych problémov. Žiadne aktivovacky vyvolávačky a čo ja viem čo všetko ešte magio vyžaduje. Ako som spomínala ja iba koli tuky tv chcem to magio go, keby skylink mal ten program tak by som magio go ani nechcela.... tak podľa toho čo hovoríš budem mat magio go aktivované o 3 mesiace a nie dni 😂
  2. Ďakujem Folky práve tak som sa registrovala na magio go ako zákazník magio tv... a ešte stále mi hovorilo že nemám magio go. Problém sme vyriešili a urobili to jednoduchšie, zavolali sme a aktivovali to. Behom 3 dni by to malo fungovať. 👍
  3. Ako pri registrácii sa pýtali na tv číslo z faktúry čo som tam dala... tak teraz treba zvlášť zavolať a aktivovať to... telekom a všetko na ich stránke je take komplikovane, ze sa nedivím ľudia idu niekde inde. Ja mám dosť dobrú znalosť v počítačoch ale musím povedať že ich stránka je extrémne rozhádzana a veľmi ťažko človek nájde čo potrebuje. Ja to magio go chcem iba koli detskému programu tuki tv inak by som sa z ich stránkou vôbec nezaoberala. Diky za radu!
  4. Dobre ráno. Ja som magio tv zákaznícka a chcela som aktivovať magio go. Zaregistrovala som sa ale mi píše keď kliknem na program čo by som chcela pozerať ze nemám účet magio go. Nechápem prečo keď som zahlasena. Mohol by mi niekto pomôcť ako aktivovať magio go? Ďakujem