Boninka

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Boninka

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý večer želám, chcela by som adresovať tento poznatok manažérom Telekomu. 9. mája som navštívila prevádzku Telekomu v nákupnom centre Aupark. Po dlhšom čakaní na pracovníka, som mala možnosť vidieť ako sa zamestnanci behajú do zadnej časti, kde zrejme chodia jedávať a podobne. Všimla som si mladú slečnu, ktorá dobehla s akýmsi sáčkom stravy a šup ho do zadnej časti prevádzky, kde je zrejmé čosi ako oddychová zóna či kuchynka. Po chvíli vyšla s výrazom tváre, ktorý nebudem popisovať.....Sadla za stolík s PC a začala si krémovať ruky. Ešte som si pomyslela len k tebe sa nedostať ako zákazník..Ale osud to tak nechcel a na tabuli moje číslo z lístočka a jej čîslo stolíka. Na moju otázku, že som viac ako desať rokov ich klientov a rada by som sa informovala o výhodnejšej ponuke, má zabila výrazom tváre ala sršeň a vyvalila na mňa informácie, že momentálne nemá nič NALIATE do systému čo by mi ponúkla. Slušne som sa snażila vysvetliť, že ma oslovili iní operátori a ponúkli výhodnejšie balíky a predsa som dlhoročný klient..... Zabila ma odpoveď hodná zreteľa...Tak choďte inému operátorovi....Asi všetci čo tieto riadky čítajú vedia čo som spravila. Pocit sklamania, neprofesionálneho správania a pocitu že nikomu nevadí, že stratili dlhoročného verného klienta, ktorý platil nemalé peňažné prostriedky za účty ma stále drží v mysli.