komprador

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O komprador

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Najlepší zážitok bol ten, keď nám v aute vypadla navigácia, lebo nebol dobrý signál, tak manžel pohotovo nahodil tú, čo mal v mobile a šli sme podľa nej. Až kým signál nenaskočil, a čo sa nestalo potom: Jedna navigácia nás posielala doprava, druhá doľava. Jedna spokojne pokračovala v navigovaní, druhá vykrikovala, aby sme sa čo najskôr otočili. Ak by to bolo len raz, nepoviem nič, ale trvalo to snáď aj 5 minút, počas ktorých sme vôbec nevedeli, koho počúvať. Nakoniec sa však aj tak tie cesty asi stretli a potom už všetci navigátori hlásili to isté. Tak sme jedného vypli. Nechali sme si len tú pani s príjemnejším hlasom :-)
  2. Ak by som bola jeden deň správcom Telekom fóra, položila by som zákazníkom tieto otázky: Mali ste nejakú negatívnu skúsenosť so spoločnosťou Telekom? Bola táto skúsenosť dôvodom zrušenia obchodného vzťahu so spoločnosťou? Ako by ste navrhovali riešiť alebo eliminovať takéto negatívne skúsenosti zákazníkov? Možno by sa vám do toho nechcelo, lebo vidieť na jednom miest veľa kritických komentárov asi nevyzerá dobre, ale toto je jediný spôsob ako sa zlepšiť - poznať svoje nedostatky.