KarolKoo

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O KarolKoo

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Vdaka @janyxx, otestujem!
  2. Áno, to som čítal. Aj tu na fóre som získal nejaké informácie, avšak nebol som si istý, preto som položil túto otázku v nádeji, že niekto má IP z tohto rozsahu a vie potvrdiť, či mu verejná IP funguje. Viem, že predtým som mal verejnú IP, všetko fungovalo ako má, ale po presťahovaní sa a nainštalovaní nového routra som sa nevedel z vonku prihlásiť. Samozrejme z vlastnej IP sa viem prihlásiť na router cez jeho verejnú IP, avšak to nie je záruka toho, že to funguje aj z internetu, keďže Telekom to mohol vyriešiť cez hairpin.
  3. Zdravím, vonku z internetu vystupujem pod IP adresou z nasledujúceho rozsahu: 91.127.0.0/17 Patrí síce do rozsahu verejných IP adries, ale chcem sa spýtať, či Telekom ešte stále poskytuje verejné IP adresy a teda či môžem očakávať, že po presmerovaní portov bude všetko fungovať ako má? Alebo či je to len zdieľaná verejná IP adresa? Pýtam sa, lebo som presmeroval porty na jednu službu avšak nevedel som sa k nej prihlásiť a taktiež sa mi neozýva administračné rozhranie routra.... tak neviem či je chyba v konfigurácii alebo to je len zdielaná verejná IP adresa. Ďakujem.