helena190

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O helena190

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Prepáčte ,ale príde mi to nefér voči zákazníkom. Namiesto novej sim karty ktorú pravdepodobne využijem len na to aby som minula kredit a karta prepadne pretože ju nemienim používať a to mám dve pretože som predĺžila aj internet, tak by som ocenila radšej keby som nemusela platiť takéto nezmyselné poplatky.
  2. Dobrý deň, včera som si v Telekome predĺžila zmluvu. Doteraz som bola spokojná ale čo ma mrzí je, že za to že si predĺžim u Vás dostanem 5 eur poplatok. Bohužial uvažujem nad tým , že po viazanosti si už zmluvu( dokonca mam u Vás viac zmluv) nepredľžim. Mrzí ma že svojho spokojného zákazníka si takto cenia. Tomuto poplatku nerozumiem prečo by som ho mala platiť, môže mi to niekto vysvetliť?