ProductTester51

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O ProductTester51

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Zdravim Vazeny! Ospravedlnujem sa esteraz...Hovorim/Pisem dvojazicne takze davam Hvalu Panovy Bohovy ze takto este dajako dokazem kommunikovat po slovensky... 1. Dalsia vec...Bohuzial uz nedokazem upravit moj predchadzajuci prispevok...Pani od telekomu ziskavaju dalsi cierny bod..naco je potom funkcia "upravit" ked je to casovo limitovana na velmi kratku dobu a clovek nedokaze/nestihne upravit svoj text pravopisne potom... 2. @janyxx mozno ze uteba je zo strani WAN na hentu adresu (100.64.0.0/10) vydelena...ale umna 1000% ze je na hentu (100.80.0.0/16) ktoru som aj vyssie spominal...otestovana viackrat..."asi" mozno ze v kazdom okresse je to trosicku inak... 3. @jerrrynko tu to mas ten jednoduchi bash script ktoru si poziadal...je to "amaterske" ano..ale funkcne ...trebars zaevydovat do crtontabu na kazdi 10/15 min podla chuti... #vi ci #nano potom ulozit do suboru..davaj bacha pod windows na formatovanie textu,radsej ulozit pod linux..a je to jedno pod ake meno to ulozis...nech aby si to nasiel potom.. #!/bin/sh #Thank_Our_Lord_In_Heaven_For_Everything! IP="100.80" NETWORK=$(ip addr show | grep pppoe-wan | grep -o '[0-9]\{1,3\}\.[0-9]\{1,3\}' | head -n1) if [ "$NETWORK" == "$IP" ]; then sleep 1 reboot -f else sleep 1 fi exit 0 4. ...dobra rada pre vsetkich..moc tu radsej nerozoberme ziadne vazne riesenie..nechcem bit paranoid...ale monitoruju cely forum a budu bojovat zato aby branili kvoli tomu naco sme prave prisli...napriklad zaevyduju jednoduchy "PPPOE black list"...a ak ti "xy" krat padne pripojenie posebe tak nebudes tim padom vediet naspat dostat sa len po uplinutia "xy" casu alebo len vtedy ak zavolas operatovory...a tim padom ten script je uz nepouzitelne...takze radsej pani fakt velmi opatrne a diskretne riesit barsco tu cez tento "fake" forum... Pekny Den.. S Bohom! ...
  2. ~!Zdravim Vam!- ... Raz uz otvorena tema: https://forum.telekom.sk/topic/18585-_1959148024_/ ... Nerieste to pani..nebudu vam ani vyjadrovat ani pomoct...cez tento forum zbitocna vec riesit barsjake "skomplikovanejsie veci".. ...odpovede su len ako keby automat ich vygeneroval...zavolat operatorovy ci pojdeto atd...atd... ..oni riesia a vedia pomoct len "jednoduchim zakaznikom" ktorim vypadol nejaky kabel z routera ci pokazila telefonna zasuvka/linka..ci ma problemi s fakturou atd... ..takze len zakladne veci riesia..ostatne veci trebars riesit s technikmi..ale sak technici sem nechodia a tazko sa snimi sa da spojit..trebars mat "znamost" v dobrom case na dobrej mieste ..beztoho tazko sa clovek pohne z A na B... Vratane naspat na temu..Osobne som si uz skusal rozne variacie,aby som si mohol naist riesenie na "tuto anomaliu"... Zabadal som ze zo strani WAN vydeluje niekedy rozsah 100.80.0.0/16...vtedy sak dostane zakaznik verejnu adresu z 195.91.48.0/24 C rozsah adries..a tim padom NAT nastavenia zo strani zakaznika su zabudnutelne vo velkom...takzvany CGNAT = Carrier Grade NAT sa aplikuje a tim padom len jedine technik moze riesit barsjake komplikovanejsie nastavenie...mozno ze nemam stopercentnu pravdu lebo neprevidim celkom ich siet...ale toto je moj vysledok z experimentaciou zatim.. S pomocou Pana Boha som si dopracoval k drastickim rieseniam..takze som odlozil ich darcekovy kus routera a zakupil som si poriadni prerobil som si na openwrt linux + bash script ktory kontroluje WAN adresu..a ak ide o "nezhodiacu adresu" vnotornu tak router dovtedy spravi restart stale dookola dokedy nenaskoci poriadna adresa kade mame plni kontrol pod NAT-om zo strani zakaznika...bohuzial... ... Nehcem tu zacat "fake spravy" generovat...ani "chaoticke myslienki" sirit...ale bohuzial som si ako "jednoduchy monter/technik" ktoreho nevazia vobec ludia...zabadal po dlchich rokoch ze od velkich firiem a od "vyskolenich bohacov" spolupracu ci pochopenie vobec jednoduchi clovek nemoze ocakavat...bohuzial je to tak.. Oni sak bud dosli a minali rozsah adries IPV4...a musia sporit a tim padom neriesia len tim ktori pitaju ci zaplatia zato..ako napriklad nas mili Orange-SK... Alebo je to nejaky pokus o filtrovani internetu..."akoze pod slovom zijeme v demokraci ;-)" ...abi ludia nevedeli "spekulovat" a pozuivat port forwarding ci barsjaki testovaci domaci hosting spravit.. Alebo je to nejaka spekulacia s cenami a takto chcu nutit zakaznika...Lebo ak si zakaznik nechce preplatit za pevnu IP a potrebuje NAT_PortForwarding tim padom nema na vyber bud si zaplati za (Pevnu IP 3,94/mesiac...)..alebo neostanie nic ine len zmenit si sluzbu na nejaku inu od ineho poskitovatela... Ja si myslim ze neocakavajme moc odtoho celeho....sak pozrite na nas stat ako zieme...burokracia a cenzora na urovni...to ma vplyv aj na internet a aj na ostatne sluzbi tak isto.. Dakujem Ze Som Si Mohol Vyjadrovat Uprimne a za Pochopenie a za Normalnu a Slusnu Reakciu!...dufam ze moja sprava ci moj ucet nebude vymazana kvoli tomu...este dufam / verim ze nejaka posledna basta ostalo z "demokracii"...a teraz mozu ludia domna hadzat kamene ako zdicky...hlavne kvoli gramaticke a pravopisne chyby... Ospravedlnujem sa za gramaticke chyby a za nevyplnenie spravne prizvukov a interpunkcii... S Bohom!
  3. Zdravim Vas Vazeny! Dakujem za rychlu reakciu... Bohuzial nemyslim si ze je to "nejaka porucha" ci "nevyplatena faktura" alebo "ine malickost"... atd... A tim padom Pani Operatorka ci Pan Operator na "takej urovni" na akom som si tu polozil tie moje otazky nebude ochotny kommunikovat somnou a na moje otazky nebudu odpovedat jasno... A zasa na tej linke spojit sa s ozajstnim technikom alebo monterom sa neda jednoducho ktory by vedeli ozaj pomoct ci odpovedat na technicke otazky jasno... Takze asi tolko stoho...Bude musiet naist ine riesenie po pripade zmenit sluzbu... Bohuzial uz som si to minule skusal a kommunikovali somnou ako "blbcom" ktory nemoze nicomu dotikat lebo vsetko patri k Vasej firme a zakaznik nemoze do slova dotikat sa nicomu len jedine vypinat a zapinat router ci reset na tovavrenske nastavenie a potom kukat na led svietidla co ukazovaju....potom sak operator rozhodne ci posle technika alebo nie....tak toto nie je to co ja hladam vtotom momente....odpovede a vyjadrenie hladam ze preco filtruju kommunikaciu ludom...naco je vam to dobre??? Radsej si riesim ci polozim moje otazky niekde inde na inom fore kade ludia rozmyslaju tak ako ja... Myslel som si ze tu nenaidem odpovede...Aspon za pokus sa to nestalo... Dakujem Vam Esteraz Za Cas a Ochotu... Esteraz Ospravedlnujem sa za gramaticke chyby a za nevyplneni spravnich prizvukov a interpunkcii... S Bohom! ...
  4. ~!Zdravim Vam Vsetkim!- Hladam vysvetleni a jasne vyjadrenie ohladom nasledujucej veci.. Moji znami kotry pouzivaju Telekom VDSL pripojenie od roku 2019 sa zacali stazovat na sluzbu... Nakolko nasledujuci rozsah ip adresi sa vydeluje im cez PPPoE pristup po pade pripojenia alebo po vypinania a zapinania routera velmi casto v poslednej dobe... ??? (195.91.48.0/24) ??? Toto vsetko by bolo normalne a akceptovatelne kebize nebolo cez tu adresu pristup "??limitovana/cenzoorovana do slova??" ... Moja otazka...Prosim preco na tomto rozsahu ip adresi blokuju NAT PortForwarding???...Je tam nastaveny CGNAT???? Ak ano, tak potom z akeho dovodu a preco prosim????? A nakoniec ani DynDNS ci NOIP nedokaze aktualizovat ip adresu spravne a zasekne sa ked zo strani telekomu na PPPoE vydeluje henten novy rozsah adresi... Bohuzial este P2P pripajanie som si neskusal ci je upload alebo download ci oba filtrovany/bloknuty..ale sak budem aj ohladom toho vyjadrovat sa este vtomto prispevku blissie ked sa mi to podari otestovat cez mojim znamim spolocne ako na testovacie a studentske uceli vynimocne **piip** novym rozsahom ip adresi... Prepacte SK Telekom za nasledujuce slova ale to je zas nejaka skuska na ludoch ci nova cenzora alebo spekulacia zo strani operatora na classicke ADSL/VDSL internetove spojenie? Ci len jednoducha "vada/zlihania ludskeho faktora?" ..alebo je to technologia spojeni zo (IPv6 dual-stack lite) kvoli nedostatku IPV4? Ktory zacal aj nas "velmi myli" orange vyuzivat???... Takze ak je to mozne tim Padom Velmi Slusne a Pekne Vas Poprosim o jasne vyjadrenie zo strani telekomu aby som si potom vedel vysvetlovat Vasim zakaznikom a mojim znamim ze preco a ako a co maju navyber...ci maju zmenit sluzbu na inu od inich firiem..atd..atd.. Nakolko toto by bol fakt neferovy postoj voci zakaznika ktory predplati na sluzbu internet od vas uz viac rokov... Naco nam bude internet na facebook a na twitter...aby nas sledovali uz 24/7 na kazdom kroku.... Viac ohladom tomu radsej nechcem vyjadrovat tuto lebo by to bolo neslusne a nepatriaci sem na tento forum... Dakujem Za Pochopenie A Za Normalnu a Slusnu Reakciu! Toto bolo vsetko z mojej strany...som bol uprimny...teraz mozu ludia domna hadzat kamene ako zdicky...hlavne kvoli gramaticke a pravopisne chyby... Esteraz Ospravedlnujem sa za gramaticke chyby a za nevyplneni spravne prizvukov a interpunkcii... S Bohom! (Lukas)