TToommii

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O TToommii

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Mne už funguje vlastné port forwarding zábavná politika telekomu. že údajne neblokujú porty nikde len v routry. Nuž môj prípad bol taký že som mal nastavené a prestali fungovať dvaja operátory tvrdili že mám chybne nastavený router a že mám zavolať na č 0800 800 700 (pojde to) kde to vyriešia ale je to platené tuším 9.90€ za opravu nuž tak som horko ťažko súhlasil a zavolal som tam zozačiatku si mysleli to isté ale som asi zastihol správneho technika a Ďakujem mu ! ktorí sa do toho aj pozrel povedal že to mám správne nastavené a že chyba je na strane telekomu. Doplnil že ruší fakturáciu za podporu a posunie ďalej na telekom. v noci mi to spojazdnili a dneska všetko funguje ako má. Nastavenie tie isté. presnejšie som spísal nastavenia v inom fóre: https://forum.telekom.sk/topic/18429-port-forwarding-prosim-pomoc/#comment-45933
  2. nuž som tu! Mne už funguje vlastné port forwarding ale skúsil som otvoriť nový port a to sa už nepodarilo zábavná politika telekomu. že údajne neblokujú porty nikde len v routry. Nuž môj prípad bol taký že som mal nastavené a prestali fungovať dvaja operátory tvrdili že mám chybne nastavený router a že mám zavolať na č 0800 800 700 (pojde to) kde to vyriešia ale je to platené tuším 9.90€ za opravu nuž tak som horko ťažko súhlasil a zavolal som tam zozačiatku si mysleli to isté ale som asi zastihol správneho technika a Ďakujem mu ! ktorí sa do toho aj pozrel povedal že to mám správne nastavené a že chyba je na strane telekomu. Doplnil že ruší fakturáciu za podporu a posunie ďalej na telekom. v noci mi to spojazdini a dneska všetko funguje ako má. Nastavenie tie isté. až nato že teraz ako som skusil otvoriť nový port stále my hlási že je zatvorené. ale nevadí. Vaše nastavenie by mali byť podobne: doplnil som aj fotku s nastaveniami wan 1.1.1.1 a 253.253.253.253 ktoré spomínal Ján nuž na mojom routri sa to nedá ja mám všade 0 ako snímka 02 a fšetko funguje ak skontrolujeťe či je port otvorený a vypíše že áno tak by ste sa mali prihlásiť podla toho čo ste písali cez: mojadomena.ddns.net:9524/owncloud
  3. podla toho návodu máte v cloude nastavené port 80 teda ak ste to nemenili treba aj v routri nastaviť na lan port:80 a na wan nechať napr 12345 momentálne som v práci neviem poslať presne kde čo nastaviť ale po cca 16:00 spravím print screan a popíšem kde čo treba pozrieť. predpokladam domenu ste nastavili aj v routri pod kolonkou DDNS . treba overiť či je port skutočne otvorený napr. cez. https://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
  4. Pozor na verejné IP väčšinou sú dynamické teda koľko krát sa odpojí toľko krát je nová verejná adresa ak je to aj v danom prípade tak odporúčam napríklad noip.com kde je možné bezplatne (mesačne 3 kliky na potvrdenie) nastaviť DDNS čo sa nastaví následne v routry a potom sa bude používať už len napr. Cloud_blabla.ddns.net:43521/ Teda ak funguje na tom routry správne port forwarding čo umna nie
  5. vychádzam z obrázku https://ctrlv.cz/KMBO Rozsah IP hostiteľa WAN 0.0.0.0 0.0.0.0 ostatné by mohlo byť dobré ale vzhladom na to že router používa tiež port 80 cez ktoré sa nastavuje oplatilo by sa presmerovať najlepšie aj cloud namiesto 80 na 43521 teda by porty boli všade 43521 alebo vyskúšať menej bolestivé (nie všetky programy podporujú) prepísať len WAN port na 43521 teda link mimo lan by bola povedzme verejná xxx.xxx.xxx.xxx:43521
  6. ešte som zabudol dodať Port 80 je príliš bežný nato aby som riskoval presmerovanie. Z bezpečnostných dôvodov by som radšej zmenil na niečo väčšie číslo napr. 38251 alebo podobné nie až tak používané .
  7. Dobrý deň ako vidím nie som jediný ktorému prestal fungovať port forwarding. mam všetko nastavené ako pred rokom a fungovalo to celý rok 2018 nuž niekedy v Januári to prestalo fungovať čakal som či to nie je nejaký dočasný výpadok na strane telekomu ale vyzerá to tak že to nieje dočasné! skúsil som obnoviť funkčné nastavenie ktoré som zálohoval ale nepomohlo, reset a znova nastaviť ani to nepomohlo. nastavenia sú správne 100% lebo fungovali pred tým a prestalo to fungovať z ničoho nič. problém by mal byť buď v niektorom Update routra ZTE alebo ešte pred routrom u telekomu. Ak niekto vie poradiť tak by som poďakoval. Najradšej by som ten router vyhodil ale nakoľko potrebujem aj pevnú linku tak to neviem nahradiť ničím iným.
  8. Dobrý deň ako vidím nie som jediný ktorému prestal fungovať port forwarding. mam všetko nastavené ako pred rokom a fungovalo to celý rok 2018 nuž niekedy v Januári to prestalo fungovať čakal som či to nie je nejaký dočasný výpadok na strane telekomu ale vyzerá to tak že to nieje dočasné! skúsil som obnoviť funkčné nastavenie ktoré som zálohoval ale nepomohlo, reset a znova nastaviť ani to nepomohlo. nastavenia sú správne 100% lebo fungovali pred tým a prestalo to fungovať z ničoho nič. problém by mal byť buď v niektorom Update routra ZTE alebo ešte pred routrom u telekomu. Ak niekto vie poradiť tak by som poďakoval. Najradšej by som ten router vyhodil ale nakoľko potrebujem aj pevnú linku tak to neviem nahradiť ničím iným.