Majoo666

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Majoo666

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Nerozumiem tomu prečo niečo funkčné ste pokazili. Každý update ktorí niekto niekde spraví ide väčšinou dole vodou. Od update na magiu go mešká zvuk čo bude asi vďaka zmene kodeku a nechápem načo mal dakto z vývojárov nutkanie meniť niečo čo bolo funkčné. Ok budiš ale mal si to aj patrične vyskúšať poriadne než to vypustí do sveta! Ďalšia vec archív. Už prešlo dosť času aby si to aj telekom všimol že ten archív v podstate nefunguje ako má. To znamená že by mala byť nahraná relácia či archív v čase od začiatku po koniec a nie na konci "ufiknuté,, a hľadaj si to potom kde chceš. Veľa ľudí si to platí tak fungujte pre tých ľudí. Spätný feedback ste dostali tak to prosím neignorujte! Ja nepotrebujem nové ochranné sklo na mobil ktoré ponúkate vo vašej reklame ako pozornosť pre Vašich zákazníkov ja budem nesmierne vďačný ak opravíte to čo už malo byť dávno tak tam posadte človeka ktorého tá práca aj trošku baví a spravý brutálny funkčný update a nebude kaziť renomé spoločnosti Ďakujem s pozdravom Majo.
  2. Dobrý deň. Dnes som meral rýchlosť cez speedtest net na mojom pc cez GB ethernet. Platíme si za rýchlosť na optike 300/30. Dnes som zasa nameral na linke len 80 až 90/30. A tak sa pýtam kde je tá rýchlosť ktorú som na zmluve podpisoval a za ktorú si platíme ako domácnosť ktorú sami deklarujete. To je dosť veľký skok tiež môžem namiesto 22€ platiť len štvrtinu. Žiadam nápravu. S pozdravom Benovič.