megi258

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O megi258

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, veľmi nerada to riešim takto ale iný spôsob som nenašla ako je možné podať sťažnosť na konkrétnu pani alebo slečnu, ktorá je zamestnaná vo vašej spoločnosti na infolinke. Dnes som volala ohľadom problému s faktúrou a chcela som si overiť jednu informáciu a síce slečna si to overila ale spôsob komunikácie a tón akým sa so mnou rozprávala jasne naznačoval že ju nemám otravovať. Absolútne bez záujmu a bez ochoty proste ako som spomínala NEOTRAVUJTE MA. vďaka nej som sa rozhodla podniknúť kroky vďaka, ktorým od vás ako zákazníčka odchádzam. A teda moja otázka znie je to v poriadku aby váš zamestnanec takto komunikoval so zákazníkmi??? S pozdravom Matulová.