alcyon

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O alcyon

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Zdravím, Každý deň mi zamrzne 1-2x router a svieti kontrolka SYS. Zakaždým router reštartujem. Mám TP link 1042ND šesť rokov. FW je najnovší. Je možné požiadať Telekom o výmenu routra? Ako postupovať? Ďakujem za rady.
  2. Ano, poprosim viac hudobnych programov
  3. Každá zmena je zmena k horšiemu. Nové prostredie aplikácie je skutočne horšie ako predtým. Aj formát obrazu sa zmenil a na niektorých je polovica obrazovky čierna, ďalej, zamrza obraz, horšie menu programov ako predtým. A stále mi chýba viac hudobných kanálov k 15 športovým a 10 detským.
  4. Stále neopravené!
  5. Poprosil by som zaradiť viac hudobných programov pre Magio GO. Je tam min.14 športových, 7 detských, 5 prírodovedných, ale iba 1 hudobný. Nejaké Retro TV alebo VH-1 by bolo skvelé pridať. Ďakujem.
  6. Takze vypadky programu sposobuje antivirusovy program. I ked je udelena vynimka pre Magiogo aplikaciu, nezoberie to. Skusal som dva volne siritelne antivirusy a oba programy blokuju magiogo.
  7. Testoval som sledovanie televizie v Kodi prehravaci a aj volne siritelnu TV cez internet a uplne v pohode v najvyssej kvalite. Problem ma teda evidentne aplikacia Magiogo na Chrome. Cez to vsetko som napisal na adresu vyssie a uvidim.
  8. Zdravím, používam Magiogo ako doplnok k TV. Mám HTPC od Intel, teda sledujem televiziu cez wifi. Akýkoľvek program magiogo mi po 3-4min. zamrzne a musím obnoviť stránku, aby sa program o5 rozbehol na 4min. Vie mi niekto povedať prečo? Kde je chyba? Slabý router? Internet mám Magio L 60/6MB/s na optike. Ďakujem za rady.