Gabo83

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Gabo83

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ráno volal pre istotu zákaznícku linku vraj mám doniesť na predajňu televízor. 80 km sme precestovali,na predajni neprebrali,dali kontakt na Agem potom Agem do Servisu Philips tak sa to točí dookola, nakoniec mám čakať na kuriéra UPS,!!! Uvažujeme zrušenie zmluvy v lehote 14 dní mám na to ešte týždeň, všetko im poslať nazad
  2. Mne sa to stalo ihneď , hneď ako som poskladal televízor nepomohlo nič ani továrenské nastavenie, zajtra zanesiem do Telekom centra, veľmi uvažujem že pošlem im späť mám na to ešte 9 dní! Pozri ešte dole foto čo to je za Smart televízor!!!?
  3. Ahojte, Kto má skúsenosti s Smart televízorom Philips 106 cm čo teraz ponúkajú ku službám, HNEĎ PRVÝ DEŇ JE UŽ POKAZENÝ ,viď obrázok !!! Nepomáha ani výmena HDMI kábla, robí to aj počas spustenia Smart tv a Youtube. Ako uznajú reklamáciu či Vypovedať zmluvu počas 14 dní?
  4. Ahoj,ako to dopadlo stým televízorom mám podobný problém, zajtra nesiem na reklamáciu na Telekom predajňu
  5. Dobrý večer, Chcem sa informovať ohľadom Iptv a Vdsl internetu či sa plánuje spustiť v obci Stará Bašta okres RS. Momentálne dostupné max. ADSL 15/1 Overovač dostupnosti ponúka iba SatTv Ďakujem za odpoveď