Jozef2

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Jozef2

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Áno, mám aktívnu Dohodu. Všetko robím tak, ako treba. Aj sa tak prihlasujem. Keď sa dostanem na portál, nejde mi časť: Produkty a služby a Delegácie.
  2. Dobrý deň. Keď si po prihlásení do portálu Môj Telekom dám zobraziť Produkty a služby, vypíše mi: Pre tento produkt nie je možné zobraziť a administrovať doplnkové služby. Keď si dám rozšírené delegovanie podľa rodného čísla, píše mi: Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie. Čo mám robiť? Riešia sa to aj v Telekome, ale zatiaľ so žiadnym výsledkom. Ďakujem.
  3. Našťastie som ešte napísal o radu aj nákupnému poradcovi. Ten mi povedal niečo celkom iné. Mágio Go Archív mi aktivoval a nemusím platiť za oba archívy. Zabudli mi ho aktivovať. Platí to, čo je na stránke Telekomu: Ak máte Magio televíziu s archívom, získate Archív Magio GO zadarmo. Uf, konečne som sa dopátral pravdy.
  4. Ospravedlňujem sa. Volal som na číslo 0800123456 nie na to, ktoré som zle napísal v mojom predošlom príspevku.
  5. Ďakujem za cenné rady. Mám Magio Go ku káblovej TV. Volal som na číslo 0800 123 777 a tam mi povedali, že najnovšie Archív k Magio Go sa platí aj aktivuje zvlášť bez ohľadu nato, či ho mám predplatený v Magio TV. Teda, ak som to dobre pochopil, treba platiť za obidva. To určite neurobím.
  6. Áno, mám to k normálnemu Magiu. Ďakujem ti za vysvetlenie. Hneď zajtra tam zavolám.
  7. Prajem pekný deň. Mám v Magio TV na 3 mesiace zadarmo aktivovaný Magio TV Archív L. Keď ale chcem na Magio Go pozrieť spätne nejaký program, napíše mi, že nemám aktívny Magio Archív. To ho mám dvakrát aktivovať? Ďakujem za radu.