veronikalovaskova

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O veronikalovaskova

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dostali sme sa do slepej ulici pravdepodobne, po dvoch dňoch zistili technici z t comu že problém je v telefóne a, odporúčaju ho hneď vypnúť. Inak zistili sme že sms boli posielané aj v tomto mesiaci čiže faktúra za aktuálne obdobie uz zas presiahla, 137 eur. A, to je len 8. Deň v mesiaci. A, inak povedali ze so sumy 250 eur sú ochotný spustiť 100 eur. Akože podľa akého výpočtu by ma zaujímalo. Som v koncoch. Inak stále prebieha reklamacia.
  2. Dobrý deň, vedel by mi niekto poradiť alebo dať vysvetlenie? Prišla nam faktúra magio tv telefón pevná linka internet a mobil. Výška faktúry trikrát väčšia za mobilné Služby sms asi o 150 eur. Pri výpise je zaznamenane že boli spoplatnené sms do zahraničia nejaké zóny ktoré sú spoplatnené a množstvo sms- viac ako 1000 poslanych. Neexistuje aby sme my tieto sms poslali ani len omylom. Uz je podaná reklamácia a odklad platby. Ako sa, niečo také mohlo stať, z t-com centra stále tvrdia ze to išlo z tohto čísla. Nechápem ako je to možné. Vie to niekto objasniť? Ďakujem za odpoveď a za rady.