barbarabahnova

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O barbarabahnova

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Ďakujem, aktivujem si túto službu akonáhle pre mňa bude možné odosielať smsky. Toto však nerieši môj problém. Poslala som doklady o zaplatení faktúry na pohladavky@telekom.sk ale nemám doteraz žiadnu odpoveď. BB
  2. Ďakujem, pošlem. Žiaľ telefonicky nemôžem kontaktovať nikoho, keďže som odpojená a v zahraničí nemôžem ani len prijímať hovory.
  3. Dobrý deň, v nedelu (6. 1.( mi bolo odpojené číslo bez upozornenia (či už mailom alebo sms), Faktúry som uhradila ešte v ten deň predtým ako som si vôbec uvedomila, že som odpojená. Od vtedy prešli dva dni. Nachádzam sa pracovne v zahraničí, takže nemôžem prísť na Vašu pobočku a požiadať o znovu pripojenie. Dnes mám pracovnú pohotovosť a keďže som v zahraničí, tak sa mi nikto ani len nedovolá. Čo mám prosím Vás robiť aby mi číslo bolo znovu pripojené? S pozdravom Barbara Bahnová