jurajciernik

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O jurajciernik

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobry den. Mam otazku na servisne stredisko. Ako je mozne, ze ked osobne zajdem na predajnu,aby mi pomohli s poziadavkami, vsetko je ok, ale az pak, nasledne zistim,ze to tak nie je. Prva vec, zrusil som ucet,takze i nastavene inkaso bolo zmenene. Podla telekomu,sa to vse upravilo a vybavilo, lebo mam u vas aj ine produkty na iny ucet. Dnes som zistil,ze to tak nie je. Az ked prislo avizo,ze nemam zaplatenu fakturu. Prosim, pokial uz tam nabehli penale, odmietam zaplatit. Zistite si v systeme,ze sme to pred mesiacom riesili, aj som podpisal papiere o tom. Dalsia vec, samotne konto na telekome bolo prehladne a mal som tam vsetko potrebne. Po zmene sa to slusne povedane uplne po. Som v zahranici a nemam chut volat na zakaznicku linku, kedze moj hovor stoji 2,99 minuta. Viete mi s tym pomoct aspon takto cez net? Dakujem. Trochu nespokojny zakaznik
  2. DAKUJEM dost mi to pomoze.
  3. dakujem za info. ale i tak, neda sa nejako upravit aplikaciu, aby aj napriek tomu, ze mam inkaso, sa mi zobrazovali faktury este pred ich splatnostou?
  4. Zdravim, mam otazku, preco nevidim v aplikacii Telekom nezaplatene faktury? Na internete ich vidim, ale na aplikacii nie. Tam mi stale svieti ziadne nezaplatene faktury a dolu vsetky ostatne, stare zaplatene. Dakujem Juraj