montur017

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O montur017

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. To je teda obrovská výhoda... Keď si zakúpim balík denné dáta tak to ostane len na 24 hodín?
  2. Myslela som že po prečerpaní dát plnou rýchlosťou sa automaticky internet zníži na nižšiu rýchlosť a pôjde ďalej ale pomaly... To si musím každý deň kupovať denné dáta pokiaľ sa mi znova neobnovia nové?
  3. Myslela som že po prečerpaní dát plnou rýchlosťou sa automaticky internet zníži na nižšiu rýchlosť a pôjde ďalej ale pomaly... To si musím každý deň kupovať denné dáta pokiaľ sa mi znova neobnovia nové?
  4. Mám balík S a mám tam asi 500 MB dát, prečerpala som ich a teraz mi nejde internet už vôbec ani zníženou rýchlosťou, stále ma to presmeruje na Telekom stránku kde mi ukazuje že som vyčerpala dáta. Nie je tu predsa možnosť denných dát?
  5. Okej takže nakoniec som to vyriešil tak že som vystrčil ethernet kábel zo seto boxu od TV, dal do PC a funguje to perfektne, vďaka ? A tiež veľká vďaka telefonickej podpore ktorá mi povedala iba 'Parametre máte v poriadku' ?
  6. Router je ďaleko od PC, ako ho mám premiestniť s káblom, ktorý je zabudovaný v stene??
  7. Práveže ešte minulý týždeň šiel internet dobre, čo som nečakal, tiež som si myslel že pôjde pomalšie kvôli viacerým ľuďom ale spomalil iba pred 2 dňami. Router som už reštartoval. Volal som technickej podpore pred pár týždňami a povedali mi iba, že je asi veľa pripojených ľudí na sieť. Už neviem v čom by mohla byť chyba, internet je XL.
  8. Internet je v poslednej dobe slabý a neustále spôsobuje lagy pri online hrách. Pred 2 dňami bol rýchly a bez žiadneho zasekávania. Svetielka na routeri blikajú rôzne, niekedy bliká LAN1 a potom aj LAN1 a aj LAN2. Prikladám aj test rýchlosti internetu. Vopred ďakujem za všetky odpovede.