cenculsk

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O cenculsk

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. des a hroza. v aplikacii magio go nie je mozne si vybrat zvukovu stopu. darmo mam nastavenu slovencinu v aplikacii ako preferovanu zvukou stopu, program mi ide v cestine. a neda sa to ani zmenit pri pozerani konkretneho programu. pri pozerani v prehliadaci na www.magiogo.sk je to aspon trochu lepsie. sice nastavena slovencina ako preferovana zvukova stopa, ale program ide v cestine. najstastie, nastastie da sa to aspon manualne zmenit pri pozerani konkretnej stanice. preco takato trivialna moznost nie je aj v aplikacii??? nehovoriac o tom, ze ak mam nastavenu preferovanu zvukovu stopu, preco sa pusti ina, ak pre dany program existuje dana zvukova stopa, ktora je nastavena ako preferovana??? to chcem tak vela? aby veci fungovali tak ako ich predavate?
  2. a slovenska obchodna inspekcia sa tiez potesi z mojho podania, nehovoriac o telekomunikacnom urade, kam budem tiez smerovat podanie voci telekomu.
  3. takze predavate sluzbu, ktorej funkcnost neviete zabezpecit. tymto ziadam okamzite o financnu kompenzaciu az do vyriesenia problemu formou zlavy z mesacnej faktury. okamzite!!!
  4. chrome som neskusal. nemam v plane ho instalovat. momentalne som presiel na novy edge a firefox ako "zaloha".
  5. kedze telekom dlabe na toto forum, podal som "staznost" prostrednictvom portalu. prisla takato odpoved, ale mne teda nepomohla. zmazal som v aplikacii "zaregistrovane" prehliadace, ale ked som sa prihlasil cez prehliadac, aj tak neslo. V tomto pripade je potrebne vymazat priamo v sluzbe Magio Go zaregistrovane zariadenia. Zariadenia zmazete cez Menu (ozubene koliesko vpravom hornom rohu stranky) – Moje zariadenia, zmazte vsetky dostupne zariadenia, nasledne po spusteni streamu sa zariadenie automaticky zaregistruje. V pripade, ze problem bude pretrvavat odporucame sa vzdy pred ukoncenim sledovania magio go korektne odhlasit a kartu s danou strankou zatvorit. Odporucame tiez odskusat sluzbu v prehliadaci Google Chrome.
  6. uz ma fakt prestalo bavit, ze od minuleho tyzdna mi magio go po prihlaseni vypisuje " Prekročený maximálny počet requestov. Skúste o chvíľu neskôr. " ziada o riesenie. rady typu zmazat cache a podobne nefunguju. na milion percent nefunguju. rovnake spravanie je vo firefoxe aj microsoft edge.
  7. na magio go nefunguje Sport1. dovod a odskodnenie klientov bude ake? zlava z dalsej faktury.
  8. kedze na otazku cez web formular sa neodpoveda, tak uvidime, ci telekomunisti odpovedia cez forum. oficialny zastupca, nie nejaky fans, ktoreho odpoved nie je pravne zavazna. Dáta na rok 24 GB : ak po uplynuti 12. mesiacov zostane nevycerpane data, prenesu sa do dalsieho mesiaca alebo prepadnu? ak sa prenesu je nejake obmedzenie ich vyuzitia? napr. je potrebne ich minut do urciteho casu? budu sa dat neminute a prenesene data po roku minut lubovolne alebo opat len 2 gb na mesiac?