janka1980

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O janka1980

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Praveye som si preverila tu je komunikacia s telekomom? noreply@telekom.sk <noreply@telekom.sk> pi 9. 11. 14:58 komu: ja Táto správa bola odstránená. Obnoviť správu Klient: jana Oddelenie: Nákupný poradca Operátor: Dáša Dátum: 9.11.2018 (14:32 - 14:56) Dáša : (14:32) Dobrý deň, ako Vám pomôžem? jana: (14:33) Dobry den chcem sa dpytat cjcem preniest cislo k vam z o2 teda viazanost tam neni ale mam tam mobil do akej ciastky to zaplatite tu pokutu? jana: (14:34) Teda ci sa to vztahuje aj na zlavu z mobilu Dáša : (14:36) Pokuty preplácame do výšky 150 euro. Závisí to od paušálneho programu, ktorý by ste si vybrali. jana: (14:37) Ja mam do maja platit mobil po 4.0€ chcem M kovy pausal Dáša : (14:38) Pri paušálnom programe ÁNO M sa zľava prepláca do výšky 100 euro. jana: (14:40) Takze ked prejdem k vam teraz tak to za mna zaplatite a s O2 uz nebudem mat nic jana: (14:41) To vychadza 4.0 x nejakych 6 mesiacov Dáša : (14:44) Áno, v je možné objednávku zadať. Po zadaní objednávky je potrebné doručiť na ktorúkoľvek pobočku Telekom faktúru s vystavenou zmluvnou pokutou. Po úspešnom prenose bude zmluvná pokuta preplatená buď v hotovosti alebo na účet najneskôr do 6 pracovných dní. Dáša : (14:44) Ak máte záujem o spracovanie objednávky, môžete uviesť telefónne číslo, na ktorom Vás zastihneme a zavoláme Vám. jana: (14:45) A mozem si to aj sama cez web?
  2. Dobrý deň, chcem sa informovať nakolko som presla z 02 k Vam pocas viazanosti, a dosiel mi ucet a v nom vyuctovanie platieb za zariadenie ako mam postupovat, kedze ste slubili ze to za mna zaplatite ? Vopred dakujem.
  3. Dobrý deň, chcem sa informovať nakolko som presla z 02 k Vam pocas viazanosti, a dosiel mi ucet a v nom vyuctovanie platieb za zariadenie ako mam postupovat, kedze ste slubili ze to za mna zaplatite ? Vopred dakujem.
  4. Najviac sa mi paci, ze vzdy ked mam problem hlavne technicky tak najdem odpoved setri mi to cas a energiu
  5. Dobry deň, chcela by som poradit , preniesla som si cislo z o2 do Telekomu + zobrala som som si novy mobil Sony expiria l2, dostala som aj docasne cislo ktore mi raz islo a raz neslo tak som to moc neriesila ked som mala este aj cislo z o2. ale prisla mi sms z telekomu je cislo je prenesene , vsetko je oki aj na stranke ked si overim cislo tak je v Telekome, v o 2 uz nefunguje simka vsetko by malo byt ok , ale volat sa mi stale neda obcas tam naskoci Telekom dojde nejaka sms, ale ze som neregistrovane sieti. volala som aj na 0800 123 777 povedal mi vsetko je v poriadku . vyzera to ze chyba je v mobile akoby ju nevidelo nacitat sim ku , lebo dala som ju do druhého mobilu a tam ide . mam ist reklamovat mobil? Alebo sa to ma riesit cez kuriera , ked on mi vsetko doniesol? Inac mobil mi funguje dobre ostatne veci su v pohode len sa neda volat. Vopred Dakujem.