Dumhame

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a Dumhame


  1. Dopadol som tak, že objednávka je v stave kedy je poslana a možnosť je len stornovať ju. Dostal som doporučenie počkať na router a skúsiť ho zapojit a ak budú komplikácie tak, že potom volať technika a poplatok za to 39,99 sa mi zdá. 


  2. Dobrý den. Mám otázku ohľadom inštalácie. Máme staršiu pevnú linku ktorá má káble p v krabičke ktorá je niečím prelepena. Objednali sme si DSL internet cez pevnú linku. Chcem sa spýtať, príde technik zistiť či sa dá cez tú linku vôbec net zapojiť ? Lebo router som schopny zapojiť sám.  Len s tími káblami som si nie istý, že či treba nové alebo tak . Ďakujem za odpoveď. ? Platí sa za kontrolu toho alebo výmenu káblov ? 

     


  3. Dobrý  deň, chcel  by som  sa spýtať ako dlho tak trvá zapojenie internetu magio v domácnosti. Približne od zakúpenia produktu až po zapojenie. Platia sa poplatky za zapojenie alebo router ? Poprípade aké ? Ďakujem  za  odpoveď .