Dumhame

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Dumhame

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Zavolal som tam a pomohli mi 😉ďakujem vám za všetky rady
  2. Ja viem. Len to je také, že 1x skúšame telekom cize... Tie káble tam sú boli sme informovaný. A že kábel by nemal byť problém starý ak nebude vplývať na kvalitu internetu. Uvidí sa.
  3. Dopadol som tak, že objednávka je v stave kedy je poslana a možnosť je len stornovať ju. Dostal som doporučenie počkať na router a skúsiť ho zapojit a ak budú komplikácie tak, že potom volať technika a poplatok za to 39,99 sa mi zdá.
  4. Som v tomto lajk čo sa týka telekomu. Poprípade sa to nedá zmeniť na zapojenie technikom?
  5. Samoinstalaciu. Router zapojiť viem len skôr ma trápy čo s tou pevnou linkou či bude treba za to platiť keď som si dal samoinstalaciu. Mne bolo povedané, že mi príde kuriérom router
  6. Dobrý den. Mám otázku ohľadom inštalácie. Máme staršiu pevnú linku ktorá má káble p v krabičke ktorá je niečím prelepena. Objednali sme si DSL internet cez pevnú linku. Chcem sa spýtať, príde technik zistiť či sa dá cez tú linku vôbec net zapojiť ? Lebo router som schopny zapojiť sám. Len s tími káblami som si nie istý, že či treba nové alebo tak . Ďakujem za odpoveď. 😄 Platí sa za kontrolu toho alebo výmenu káblov ?
  7. Dobrý deň, chcel by som sa spýtať ako dlho tak trvá zapojenie internetu magio v domácnosti. Približne od zakúpenia produktu až po zapojenie. Platia sa poplatky za zapojenie alebo router ? Poprípade aké ? Ďakujem za odpoveď .