Miro

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Miro

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Pridal by som automatické ponúkanie podobných otázok počas písania otázky. Tým sa možno zredukujú časté duplicitné otázky. Pozrite si, ako to vyzerá na superuser.com ak stlačíte Ask Question a napíšete napríklad "how to use two routers". Po 3 slovách sa začnú hľadať možné súvisiace otázky položené inými návštevníkmi predtým. Zároveň pri kladení novej otázky sa môžu pri políčkach zobrazovať aj pomocné texty ako napríklad "popíšte, čo ste doteraz vyskúšali" alebo "v príspevku neuvádzajte osobné údaje, e-mailové adresy ani heslá". Týmto zvýšite kvalitu kladených otázok a znížite výskyt často sa opakujúcich problémov.
  2. Ďakujem za tip na SC-SC. Podľa tohoto textu sa dá kábel nájsť v mnohých e-shopoch. Palec hore. Potvrdzujem aj z iných zdrojov, že dodávajú iba tú dĺžku, ktorá je v balení pri routeri. Povedali mi, že keďže inštalácia je čerstvá a kábel nevyhovuje, tak že 5-metrový by mi mali dať alebo vymeniť bezplatne v Telekom centre. Tak keď nezabudem, napíšem sem, či si to isté mysleli aj v tom centre.
  3. V balení pri optickom routeri/modeme bol žltý optický patch kábel dlhý 2 metre. Omylom mi technici zaviedli prípojku kratšiu o meter ako mala byť a preto ten žltý kábel od ukončenia prípojky do routera svojou dĺžkou 2 m nedostačuje. Predlžovať prípojku je už teraz nemožné, ale vie mi Telekom dať ten žltý patch kábel v dĺžke napríklad 4 metre? Ak áno, keďže je citlivý na prach a zalomenie, odpájať a zapájať ho môžu iba oni?
  4. U nás to bolo opačne - stále sa pýtali, kedy už to môžu zaviesť. Ale nešlo to z našej strany. Ešte nám aj systém vygeneroval malé odškodnenie. Napíšte sem, či Vaši bezprostrední susedia internet cez optiku už majú. Lebo vykopanie výkopu a položenie kábla nerovná sa zavedeniu optiky. Odvtedy ešte môže prejsť pár mesiacov po plnú prevádzku celej ulice.