vojtooh

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O vojtooh

  • Hodnosť:
    Člen

Nedávni návštevníci profilu

117 zobrazení profilu
  1. Dobry den. Mam dva internetové účty na mene. Jeden používa syn a druhy ja. V októbri sme boli na pobočke v GA a žiadali sme rozdeliť fakturáciu netov na dve. tj: za jeden net faktúru na mail a za druhy net poštou na adresu. Podotýkam oba nety su v inom meste. No evidentne son zadal riešenie tohto problému ako keby som žiadal výpočet svetelných rokov. Od tej doby chodia nezmyselne faktúry. Za október ešte poslali mailom faktúru v ktorej boli oba nety. OK bral som to že však kým to spravia Budiš. no v novembri som zasa dostal oba nety v jednej faktúre tak som im volal ze ci potrebujú kolkovanú žiadosť aby to spravili tak ako sme to žiadali. vraj ok všetko zariadia. Tak som čakal a čakal a čakal no nič. Tak som znova volal že co s tým je vraj na tom pracujú. No den nato prišla faktúra kde žiadali platiť aj za október. Tak som znova volal ze október je zaplatený tak prečo. No proste des. Neviem ale asi by som to mal dat vypočítať školákom lebo evidentne v Telekome to nevedia. Jednoduchá matematika ktorú som asi 6 krát vysvetľoval už v Telekome. A riešenie? oooooooo to by som chcel asi vela od tých čo pracujú na reklamačnom. Tak VAŽENI zasielam vám riešenie ktoré pochopil aj môj syn ktorý ma 5. Za jeden net potrebujem faktúru za november a december mailom Za druhy net zasa faktúru za november a december zaslať poštou na adresu udanú v pobočke. Keby náaaahodou nevedeli ti dementi na reklamačnom oddelení zrátať tu sumu kludne mi napíšte ja vám to dam spočítať na základnej škole. No a ako keby to nestacilo. Dnes prisla faktura kde su nezmyselne minusi a plusi cien ktore vôbec ani nesedia. Poprosim vás o radu lebo ja už fakt nevim čo mame robiť. Ďakujem.