milanmilio22

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O milanmilio22

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Faktúru som uhradil 24.10. priamo v predajni cca o 15 00 hod....Dokonca som uzatvoril aj novú zmluvu Magio+internet...Prišiel som však iba uhradiť faktúru nakoľko bola už po termíne... Nakoniec som neplatič....Dnes je to už 5.deň.Zamestnanec mi dnes sľúbil,že mi zavolá....nič Ďakujem za odpoveď
  2. Zdravím, zaplatil som faktúru priamo na predajni.Zamestnanec mi však nevystavil doklad o zaplatení,nakoľko ma zavaloval ponukami.....zľavami ktoré mi sprví pri novej viazanosti...Prišla mi SMS o neevidovaní platby.....V predajni je kamerový systém,ktorý bol priamo oprpti mne keď som platil. Mám nejakú šancu obhájiť moju platbu?Je šanca skompromitovať tohto zamestnanca týmto spôsobom.Zamestnanec vraj nevie ako sa to mohlo stať....Ja si myslím,že ani pokladňa mu nemohla sedieť...Zamestnanec mi sľubuje že zavolá ale nič...! Prosím Vás o pomoc v tejto situácií...ako to mám riešiť?Kde adresovať reklamáciu, Vopred ďakujem za Vaše rady Milan Komorník