nechala

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O nechala

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ano máte pravdu je to neférove, 30 dni je ozaj malo, to radšej nech ani neponúkaju. Taký darček sa mnohým neoplatí
  2. Som zákaznikom v Telekome od jeho vzniku, mám Magio, internet, odporúčal som Telekom viacerým osobám, ale až tak som to nepocítil s vašimi zľavami. Iné podnikateľské spoločnosti sa správaju k zákaznikom podľa toho, aký je ich člen aktívny a podľa toho ho dokážu aj patrične oceniť. a verte to ocenenie ma veľkú hodnotu, lebo si vážia zákazníka.
  3. Nesuhlasím s vašou odpoveďou, lebo malokto to dokáže minuť za mesiac. veľmi dobre viete, že pri volaní za určitý čas už neplatite navyše nič cez predplatenku a napíšem vám otvorene, že mnohí sa na ten bonus sťažuju, len to nechcu zverejniť. Tak sa im ten bonus ani neoplati.. No toho koňa si vyprosím, to vám už asi nervy praskli, lebo som napisal pravdu. Ste zrejme mladý človek a málo skusenosti máte. Keby ste bonus predlžíli na 3 mesiace, tak OK. ˇVaši klienti vám nechcu písať, lebo sa boja
  4. Važ. spoločnosť, mne sa osobne nepáči, akým spôsobom ponukate bonus k predplatenke. To sa nahanbíte, dať bonus len na 30 dni? Kto vám robí tržby, len klienti telekomu a vy im date takýto darček. Strčte si ho do zadku. Mate drahe mobily, drahé paušaly a vy sa ešte budete chváliť nejakými nezmyselnými akciami a dokonca aj v televízii. Tá je pre vás prednejšie, ako vaši klienti. Len z tých reklám koľko zarobíte. Hanba vám.
  5. Zdravím, prečo keď zapnem nahrávanie, pozeranie iného programu na druhom televíznom prijímači nie je možne. Platím Magio televíziu, ktorá nie je najlacnejšia a pritom sme v domácnosti obmedzovaní pri sledovaní TV počas nahrávania.