Sarik1

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Sarik1

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Mna poteší keď mi niekto zrozumiteľne vysvetli na čo sa pýtam a taktiež príspevky, o ktorych by som chcela o nich vedieť niečo viac akonáhle uvidím subjekt príspevku.
  2. Ďakujem
  3. Ďakujem za Vašu skorú odpoveď , no úplne mi nepomáha. Hľadala som podobný prípad ako je môj, a našla som to čo ste mi poslali aj vy. ale keďže mi neprišla faktúra k emailu nemám ani svoje čislo faktury a ani ID kod, číže ho ani nemožem zistit. Dostala som na email len cislo ku potvrdeniu objednavky co odo mna nikde pri hladani ID nevyzaduje. A tiez neviem ci potrebujem alebo nie ten magio tv box.
  4. Dobrý deň, včera som si zakupila Magio Go, čo som myslela, že môžem pozerať na telefóne alebo tablete. Nie som si istá ako sa prihlásiť alebo prepojiť produkty, pretože odo mňa žiada ID kód ktorý nemám. Je potrebné zakupovať aj nejaký magio tv box? nežijem na slovensku, preto som chcela to mať len ako aplikáciu na pozeranie bez ďalších dodatočných produktov. Ďakujem za pomoc