latik22

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O latik22

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Samozrejme, skusit treba vsetko, moze to byt router, skus este obist router, pripojit PC kablom priamo na GPON a v OS nastav pripojenie k internetu cez PPPoE. Ak budu rychlosti v poriadku, tak je to routerom.
  2. Autotuning level by som pod W10 nevypinal, koment vyssie nedoporucujem a hlavne prikazom: netsh int tcp set global autotuninglevel=normal vrat naspat. Skus ine moznosti, dobry kabel od routera k PC, aspon CAT5E, potiahni kabel mimo elektrickeho vedenia, ktore moze byt rusive, aktualizuj FW na routeri, ...etc. Sam sa stazuejm v komentoch vyssie a pritom, u mna bol problem v ruseni kabelaze od elektriny.
  3. Zmluva je v poriadku, 600MBit/s je maximalna dosiahnutelna rychlost, nie garantovana. Akurat, ako zakaznik som od zvysenia ocakaval naozaj zvysenie, nielen zavadzanie.
  4. Suhlasim, este za cias 300Mbit/s mi zaciatkom roku 2019 klesla rychlost na cca 180-190 po zavedeni sluzby dva HD kanaly na jednej linke pri zakaznikoch s TV. Predtym som tuto rychlost garantovane dosahoval. Pisal som podnet/reklamaciu, ohladom znizenia rychlosti, samozrejme zamietnuta, sluzba je poskytovana podla zmluvy. OK, neriesil som. Potesilo ma avizovane zvysenie na 600MBit/s... bohuzial, vacsiu rychlost ako 190 nedosiahnem ani po zvyseni. Telekom zase ukazal, ako funguje reklama na prilakanie od konkurencie, ale realne sa nestalo absolutne nic.
  5. Ale **piip**, Telekom nejako obmedzil rychlost pripojenia pre zakaznikov, kontaktoval som technicku podporu, aj reklamacne oddelenie, odpoved: reagujem na Vas podnet. V spolupraci s technickym oddelenim som zistila, ze k sluzbe Internet sme nezaznamenali ziadne poruchy, ktore by sposobili jej nefunkcnost, a ktore by sme neodstranili v stanovenom termine. Sluzba je z nasej strany plne funkcna a korektne poskytovana. Nastavene parametre sluzby zodpovedaju poskytovanemu programu XL na optickej sieti. Zaroven by som Vas chcela informovat, ze rychlost prenosu dat v jednotlivych programoch sluzby nie je garantovana. Maximalna teoreticky dosiahnutelna rychlost je do hodnoty v kbit/s, resp. v Mbit/s, uvedenej v Cenniku. Vo Vasom pripade je rychlost downstream (D): max. do 300 Mbit/s, rychlosťUpstream (U): max. do 30 Mbit/s. Vami popisovany stav mozu sposobovat koncove zariadenia, ktore su vo Vasom vlastnictve. Osobne si myslim, ze nakolko sa Telekom pripravuje na 2x HD/kanal rozlisenie na jednom set-top boxe, prijima opatrenia, ako "prisposobit" rychlost linky tak, aby tato nova funkcia isla vsetkym zakaznikom bez reptania, hoci za cenu reptania zakaznikov na optike, ktorym znizi rychlost. Osobne si myslim, ze aj UPC aj SWAN su cesta.... stabilna rychlost za normalne peniaze... a to pracujem pre ruzoveho operatora
  6. Ahoj, skus 0800123777, v mojom pripade operator poziadal o cislo a cas kedy spadol posledny hovor, kedze som tuto info len tak nevedel, vyriesila to chyba sama, hovor spadol pocas hovoru s operatorom, tym padom mal cas a cislo volaneho. Vzali si par dni na preverenie, potom mi bolo na podnet oznamene, ze ziadny problem nenasli, preventivne restartovali BTS v mojej lokalite. Samozrejme ze mi hovory padaju stale, ale len ked som doma, cize pripojeny na BTS v lokalite, kde byvam, akonahle som mimo tejto lokality, v pokryti inej BTS, vsetky hovoru funguju skvele. Je teda mozne, ze FW od Applu moze mat problem s nejakymi BTS v sprave Telekomu, ale nechcem zbytocne zavadzat.... Zaroven podotykam, ze som skusil SIM inych operatorov, vymenu SIM v Telekome, ine mobilne telefony s Androidom aj iOS, dokonca vymenu telefonu za uplne novy kus v ramci reklamacie. Mozno pomoze sa prestahovat
  7. Áno, skúsil som aj to ale tam tieto typy problémov neriešia. Preto sa pýtam, koľko ľudí má tento problém aby som priamo kontaktoval Apple support s nejakým argumentom.
  8. Este na doplnenie, s inou SIM tento problem nemam a SIM od Telekomu v pohode funguje na staruckom iPhone 5S Moj problem je presne to, o com diskutuju tu: https://discussions.apple.com/thread/8200182
  9. Chcem sa opytat majitelov iPhone od verzie 6 vyssie na padajuce hovory, zakupil som si novy iPhone 8 Plus, po vytoceni hovoru nahodne hovor spadne, nepocujem volanu stranu, ona nepocuje mna, v telefone nasledne pocut rusive zvuky, akoby splechot vody (lepsie to opisat neviem), telefon nasledne po par sekundach hovor sam ukonci. Ked chcem znova vytocit posledny hovor, telefon len zahlasi "Hovor zlyhal" Toto sa udeje niekolko krat, telefon necham cca 10s "oddychnut" a nasledne uz hovor vytocit viem. Samozrejme situacia sa pocas hovoru obcas znova zopakuje. Telefon bol 2x reklamovany, druha reklamacia bola vymenou za novu kus, prvy hovor a bum, rovnake spravanie. Jedna znama ma presne ten isty problem, avsak s operatom O2. Vymenena SIM, reset telefonu, kopec riesieni na webe, nic z toho nepomaha. Mate niekto skusenosti s podobnym spravanim od verzie 6 az po najnovsie v kombinacii so SIM od Telekomu? Mam totiz podozrenie, ze softwareovo to bude podobny problem, ako ked pred par rokmi kombinacia SIM (Telekom, Orange) robili problem so zapinajucou sa CLIR sluzbou. Momentalne som na verzii iOS12 a problem pretrvava. Vopred vdaka za vsetky konstruktivne odpovede/rady. PS. Telefon mam z volneho predaja, ale to nehra rolu.