monamia

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O monamia

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň, 3 mesiace žiadam Telekom o vrátenie dĺžnej čiastky, a zakaždým ma odbijú tým, že sa mi to ukaže v schválenom dobropise v nasledujúcej faktúre. Ja keby som nezaplatila jednu faktúru načas, platím pokutu. Môžem si narokovať ja od Telekomu "niečo" v rámci omeškania úhrady? Znova odpísali že moju požiadavku doriešili a schválený dobropis uplatnia v nasledujúcej faktúre i keď sme sa telefonicky dohodli, že opravia aktuálnu faktúru.
  2. Ak by Telekom ako prvy operator na Slovensku zacal jednat ferovo a vazil si vernych zakaznikov, nakoľko s poslednou reklamáciou to bolo totálne fliasko. Dala som reklamovať nefunkčnosť displeja a vrátili mi telefon s rozbitým displejom s tým, že to mám dať na posúdenie znalcovi, ked sa mi nepáči. Telefón bol uplne novy, používala som ho len týždeň a zvyšok svojho " technického života" bol v servise.