Sico70

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O Sico70

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Ahojte Poradte mi prosim,akym spôsobom deaktivujem službu archiv pre Magio Go.Vôbec tuto službu nevyuživam a zbytočne platim mesačne 2 €. Vdaka
  2. čuduj sa svete už mi to funguje vdaka panovi "Jan R."-to je v dobrom,(aspon o neho mi chodili maily),to je asi jediny schopny technik,ktory bol ochotny v telekome vyriešiť môj niekolkomesačny problem.Takže vidim,že tam pracuju aj "normalny"zamestnanci,
  3. Sťažnosť som posielal oficialne ,priamo cez link,ktory si poslal,podla prišlušnej kategorie problemu.Nevidim vo svojom "Moje konto" svoje produkty služby(napr.služby pevnej siete,detaily spotreby,mobilne služby,fakturi,platbyinternet..atd..)k aktivacii služby je potrebne schvalenie elektronickej komunikacie,čo som urobil.Služba sa podla konta aj doplnať,ale nie je možne si doplniť/pridať žiadnu službu,aj ked postupujem podla pokynov.Služba mi normalne fungovala,prestala,takže je jednoznačne problem niekde u nich.Najviac ma **piip** ten ich pristup,jedine pozitivum je to,že aspon dievčata mali snahu pomôcť,ale tie to nevyriešia bez technika.
  4. V mojom profile vôbec nevidim služby/produkty a nie je možne ich ani pripojiť/pridať.Problem mam už skoro rok a ani za tento čas nebol žiaden technik schopny tento trivialny problem vyriešiťť. Pracovničky sa mi viackrat snažili volať s tym,že by problem mal byť vyriešeny no žial bezvysledne(z ich strany bola aspon snaha),ale aby takto jednoduchy problem riešili technici rok,tak to je privela,je to hanba Telekomu a ich pristup ma zaraža.Banujem,že som vôbec v tejto spoločnosti a po skončeni viazanosti nechcem mať s telekomom nič spoločne. Podobne reakcie čitam od viacerych a zrejme to nečita žiaden manažer,aby si so svojimi podriadenymi koneščne niečo začal robiť..