Editatruchla

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Editatruchla

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobrý deň prajem RomanR, veľmi pekne ďakujem za tvoj komentár. ?Ja chápem, že nie sme jediní,komu treba "pomôcť" , čo má hnevá, že nikto nič nevie, odpoved je "je to v riešení,má to technik, technici nemajú mobilne číslo, keď náhodou zavolá, určite buď doma lebo keď nie,ide ďalej...nie je možné technikov nikde zastihnúť (možno ráno padajú z neba, nemajú žiadnu centrálu, kanceláriu...)je to celé dosť deprimujúce.prajem ti pekný zvyšok dňa
  2. Dobrý deň prajem,@Terka, rada by som vedela,za aký čas je T Com schopný poslať technika na opravu? Je to ako by som bojovala s veternými mlynmi. Voláš do centra v NZ, ani obraz ani zvuk! Už 2 x SMS prepáčte, riešime to, Vaše číslo poruchy je odovzdané technikovi. Reálneho technika nenájdeš, človeka, ktorý by hovoril s tebou face to face, tiež nie. Keby nešlo o moju 86 mamu, ktorej jediná zábava je TV a dorozumievací prostriedok telefón, tak čakám, mrmlem ale počkám si.Jednoducho si nevieme rady. Ďakujem za prečítanie môjho e-mailu
  3. Ahojte folky a TTerka, veľmi pekne ďakujem, že ste sa ozvali a poradili, prajem vám pekný deň
  4. Dobrý neskory večer prajem, 3dni nám nejde televízor a ani pevná linka,zahlasili sme poruchu, porobili sme všetky úkony podľa inštrukcií operátora. Chyba je v tomto, že počas búrok vypadáva elektrika a potom sa nevie prijímač znovu pripojit. Bohužiaľ nepodarilo sa sfunkčniť ani jedno zariadenie. Trpezlivo sme čakali na opravára, a nič neprichádza. Čo by sa dalo s tým spraviť ešte svojpomocne? Ďakujem za pomoc?