DominikGalovic

Člen
  • Počet príspevkov

    14
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O DominikGalovic

  • Hodnosť:
    Asistent
  • Narodeniny: 08.08.2000
  1. Nebolo by možné zvýšiť audio Bitrate na niektorých HD kanáloch? Napr taká markíza či joj ma v SD kvalite lepšiu kvalitu zvuku ako jej HD verzia.. Takto sa to nedá počúvať,je to ako nekvalitnaMP3ka. A nie,nie je chyba v mojom TV prijímaci,mal som možnosť to odskúšať aj u susedov. Na to že obraz je v HD,zvuk je spred 20 rokov...mám pocit že to neni ani 160kbps (skôr 96). JOJ HD,MARKIZA HD,DOMA HD,PLUS HD,WAU HD - na týchto kanáloch je to s kvalitou zvuku biedne. Na technickej podpore samozrejme odpoveď že všetko je ok,no ale nie je... Tak snáď si to tu niekto kompetentný všimne. Snáď nie som jediný komu to vadí.
  2. Pred niekoľkými dňami som riešil presne to isté,o zľave pani na pobočke nechcela nič počuť (a to máme internet+tv už pomaly 10 rokov,začínali sme s ADSL). Bohužiaľ pri prechode na optiku je to s tou zmluvou naozaj tak,nie je možné pokračovať vo viazanosti (za to na predajni nemozu). Ostatné veci spomenuté sú bežná vec,na pobočke sa to nedá,to nejde,to sa tak nerobí. Neviem koho tam zamestnávajú
  3. Nazdar,pred dvoma dnami sa random restartovalo spojenie (ako posledný týždeň odkedy zrychlovali) a nejako som to neriesil,az do chvile kedy som si chcel niečo pozriet v archive jojky/markizy,kde mi vypisalo že video nie je mozne prehrat v danej krajine. Prišlo mi to divne,však som na SK,VPN nepoužívam,proxy server nastavený nemám,a tak som patrál.. Najprv speedtest (kde ma hodilo na cesky server,a ISP je T-mobile CZ) a taktiež v lokalizácií mi stálo hádzalo česko.. Tak som skúsil random stránky a na každej mi vypísalo že IP adresa je z lokality v Česku...Ako je toto možné,čo je toto zase za blbosť? Už dlhšie mi ani nenacitalo stránku forum.telekom.sk a ani klasickú Telekom Sk stránku...
  4. Pripájam sa k tomu problému...odkedy začali dočasne zrýchlovať DSL net (mne nie,mam XL VDSL) tak je ten internet des a hroza...SNR je na 5,9db,rýchlosť v sytéme spadla na 80 (namiesto 91),internet si len tak zrazu vypadne...na telekom podpore mi povedali len tolko že ak chcem znizia mi profil (čo je sprostosť pretože pred týmto "zrychlovanim" siel net perfektne)...Načo bolo toto zrýchlovanie dobre,ak Telekom vie že uškodí väčšine zákaznikom?
  5. Dobrý deň,Samsung už pred týždňom vydal aktualizáciu na android 10 pre a50ku,kedy sa dočkáme aj my čo máme telefón od vás?!
  6. magio go tv box stále čaká na certifikáciu,aby mohol mať v sebe NETFLIX...bohužiaľ čaká sa na to dlhšie ako by bolo potrebné
  7. no bral som ho k paušálu,a myslel som si že telekom už predáva klasickú európsku verziu bez dodatočných úprav ale vyzerá to tak že nie,však aj nasilu tam mám app assistant ktora nejde vymazat
  8. Kedy vypustite julovu aktualizáciu na galaxy a50?orange aj o2 už ju majú tak cez 2 týždne...
  9. Magio mám,ale SAT a nič sa nemenilo,tak nechápem prečo tento profil..zaujímavé ale tak linka ide tak neriešim,len ma to zaujalo že prečo
  10. Z ničoho nič sa mi zvýšil profil VDSL XL 80/8 na tento profil...žeby supervectoring? 🤔 Linka je stabilná nič nepadá
  11. Podľa informácií ktoré som dostal pri predlzovani internetu a tv je to možné len pre nových zákaznikov/zákaznikov ktorí predlžujú zmluvu,čiže nie je možné ho dodatočne vziať,ak ste zmluvu predlžovali 2,3 mesiace dozadu
  12. Ďakujem za info,uvidím či sa to zmení,ak nie napíšem im
  13. Dobrý deň,mám nasledovný problém - po potvrdení elektronickej komunikácie (teda jej aktivícií) Moj telekom viac nefunguje ako funguje... Problémy nižšie na priložených obrázkoch + načítava všetko enskotučne dlho a najčastejšie vypíše Nastala neočakávana chyba... ,nemozem si prezerať zmluvy,moje produkty (vraj nemám žiadný vhodný produkt,čo je blbosť) Má ešte aj niekto iný podobné problémy:?
  14. Choď na 192.168.1.1,prihlás sa a pošli aké máš parametre na linke....