pietro123

Člen
  • Počet príspevkov

    38
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal pietro123


  1.  

    Ahoj @Edo,

    Zimný balík bude možné aktivovať v aplikácii Telekom a platnosť bude vždy do konca kalendárneho mesiaca, v ktorom si si ho aktivoval, t.j. nie je to viazané na fakturačné obdobie, ale kalendárny mesiac.

    Pekný deň

    Terka

     

    A k ostatným otázkam sa nevyjadrí nikto ? ;)


  2. Skús prosím vymenovať tých desať dôvodov , celkom som zvedavý ;)

     

    To je každého osobná vec, ja by som to tiež osobne nechcel a vymenujem aj 10 dôvodov prečo iPhone nie, ale ľudia majú svoj názor a vyhovuje im. Každý má dôvod sa slobodne rozhodnúť pre ktorúkoľvek platformu. Najlepšie, keď si skúsiš na vlastnej koži obe platformy. Aj o Androidoch sa dá veľa polemizovať  a rozdiely medzi značkami sú značné. Nedá sa to paušalizovať.

    Skús prosím vymenovať tých desať dôvodov , celkom som zvedavý ;)


  3.  

    Jediný vyznam to ma v hodinkách... Ale aj tak budeš mať dve cisla. Pacis sa mi, ako tlacis na eSim, doteraz to bola zbytočnosť pre Apple a iOvce to obhajovali ako nepotrebnost. Zrazu prišiel nejaký nepodarený hybrid od Apple, ked uz dual SIM ako taký podporoval aj posledný cinsky šunt a zrazu aj 2 simky su rozumna vec. Len na margo eSIM, ktorá sa ako VoLTE nikdy poriadne nerozšíri v tejto podobe  iba pre rozmar jednej spoločnosti. Skús menej tlačiť na pilu ako ti píše Tataračik

    Pán HandroidOvca a na základe čoho si dospel že Apple vyrobil nepodarený hybrid ? Či len trolíš ?

    odpoveď sa páči : 2 osobám

  4.  

    Treba čítať staršie príspevky,ako postupovať pri vybavovaní výhodnejších podmienok za paušál. Ináč retenčné oddelenie ťa bude kontaktovať,len z podnetu zákazníckej linky,ale z podnetu Telekom chatu na Facebooku. Retenčnú ponuku treba vybavovať ozaj  krátko pred skončením viazanosti. Ináč odporúčam prečítať staršie príspevky o tejto téme.

    Treba čítať moju otázku ;) ja som sa pýtal na existenciu retenčného oddelenia , nakoľko mi bolo operátorom oznámené že už neexistuje . A pýtal som sa či o tom niekto počul ...


  5. Skúšal si ? Alebo len dristáš do vetra ? Ako viacero tvojich príspevkov ?

    Ja mám napríklad wifi adaptér Devolo , ktorý som kúpil v Telekome a max spokojnosť . Žiadne sekanie obrazu .


  6. Buď si nastavíš v tej meteostanici DNS adresu napevno alebo si kúpiš vlastný router ktorý si zapojíš za router ZTE . Inak ti to nepôjde . A môžeš sa poďakovať Telekomu za to aké dávajú kvalitné routre k službe . Mali by sa hanbiť , tiež som riešil tento problém .


  7.  

    @Tataracik

    Trocha oneskorene ale. aplikácia na ktorej pracujeme bude spĺňať všetky požiadavky. 

    A teraz odpovede na tvoje postrehy : 

    1. odhlasovanie - nová aplikácia prejde na novú platformu, tá skvalitní cele používanie Magio GO

    2. uprava poradia programov  - pracujeme na zlepšení, ktoré bude súčasťou novej appky

    3. pretacanie obrazu - otestovali sme to podľa tvojho popisu, no chyba sa neprejavila. Prechodom na novú platformu, celkovo skvalitníme Magio GO

    4. kvalita obrazu - pracujeme na nových profiloch a pokiaľ to kapacity dovolia určite sa môžete tešiť na kvalitnejší zážitok zo sledovania. 

    @Ľuboš

     

    Mňa zaujíma konkrétny dátum pretože v tomto stave je to nepoužiteľné !!!!! Dookola sa to odhlasuje zo systému !