lazarcikovap

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O lazarcikovap

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Vidím, že ste tu všetci zjedli všetku múdrosť sveta. Takže ešte raz, žiadny e-mail sme nedostali, nie je v doručených správach, nie je v spame, nie je v koši, žiadnu novú mailovú adresu nemám, adresu trvalého pobytu sme naposledy menili pred 4 rokmi, v tejto spoločnosti sme 1 rok. A "humbuk" kvôli 0,90€? Nie moja rodina na tých centoch neskrachuje, ale ide za prvé o princíp, že idem zaplatiť faktúru a odrazu z ničoho nič mám platiť viac, napriek tomu že zmluva bola podpísaná inak! A nielen, že si Telekom dovolil zrušiť nám pár programov za ktoré naďalej platíme ale napríklad taká Tuki TV za ktorú si platím, tí čo ju nemajú predplatenú ju aj tak majú v kuse zadarmo, cez prázdniny, cez Vianoce atď, a ja som si kvôli tejto tv nechala väčší balíček o 5€ drahší. Ďalej, "humbuk" robím aj preto, že keď sme sem prešli s telefónom, hneď na začiatku sme boli oklamaní. Tých 0,90€ by som neriešila ale žiaľ bolo toho za ten rok viac a už mám toho dosť. Ako som povedala, končí viazanosť a dovidenia, vy, ktorý ste spokojní sa láskavo zdržte komentárov, nie som na to zvedavá ;-)
  2. Môžem vedieť z akého dôvodu som dnes platila faktúru o 0,90€ vyššiu ???????? a nehovorte mi tu o žiadnom informačnom emaily ani sms, či liste ohľadom zvyšovania poplatkov lebo nič také sme doteraz nedostali ! Ak je to naozaj tak,že ste si zvyšovali a svojich zákazníkov si nevážite ani len na tak málo aby ste poslali jeden email, tak hneď ako nám skončí viazanosť odchádzame od vás celá rodina aj s mobilnými paušálmi, nielen TV !