emotikon

Člen
  • Počet príspevkov

    13
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O emotikon

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. napis sem, https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  2. no ved asi chces predlzit, nie? pozri ponuku na webe, napis na ich stranku na chat, na linku sa tazko dovolas, kazdy vola, kedze predajne su obmedzene. alebo napis na facebook, tam su tiez super a dokonca aj rychlo odpisu, posli im spravu.
  3. Fixne sluzby? Tak potom ano, mesiac dopredu,
  4. ahoj, najdes ich portali moj telekom. A najdes ich aj v apke. to je najjednoduchsie. mas uz elektronicku fakturu? ci ti chodi postou? lebo mi nie je jasne, ci ich vlastne potrebujes tlacit, alebo sa k nim len dostat.
  5. v tom ano m? klikni na to, uvidis zostavajuce data..
  6. na www.telekom.sk je hned vpravo take okno: Máte nárok na nový mobil? Overte si to jednoducho dvoma krokmi. tu sa to da zistit, skuste tam zadat cislo
  7. stiahnite si aplikaciu, tam najdete vsetky vase faktury a viete ich priamo zaplatit. ja mam mobil od ineho operatora a mam telekom apku, kedze mam od telekomu iba magio telku. faktury tam vidim vsetky a aj ich tam rovno zaplatim.
  8. ak ani restart nepomohol, posli svoje cislo do spravy na facebookovej stranke telekomu a preveria to.
  9. napis spravu cez messenger telekomu na facebookovej stranke
  10. napíš na aplikacia@telekom.sk
  11. presne, @Mirko má pravdu, zavolajú a dajú ponuku
  12. viazanost najdes v portali moj telekom, tam sa prihlasis rovnako ako sem do fora, a vies tam pozerat vsetky svoje produkty, aj objednat napr. balicky, vidis tam aj viazanost aj faktury, https://www.telekom.sk/sso-prihlasenie
  13. alebo im mozete pisat aj na chate, ktory zvykne byt tu: https://www.telekom.sk/wiki/nefunguje-mi