emotikon

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O emotikon

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. v tom ano m? klikni na to, uvidis zostavajuce data..
  2. na www.telekom.sk je hned vpravo take okno: Máte nárok na nový mobil? Overte si to jednoducho dvoma krokmi. tu sa to da zistit, skuste tam zadat cislo
  3. stiahnite si aplikaciu, tam najdete vsetky vase faktury a viete ich priamo zaplatit. ja mam mobil od ineho operatora a mam telekom apku, kedze mam od telekomu iba magio telku. faktury tam vidim vsetky a aj ich tam rovno zaplatim.
  4. ak ani restart nepomohol, posli svoje cislo do spravy na facebookovej stranke telekomu a preveria to.
  5. napis spravu cez messenger telekomu na facebookovej stranke
  6. napíš na aplikacia@telekom.sk
  7. presne, @Mirko má pravdu, zavolajú a dajú ponuku
  8. viazanost najdes v portali moj telekom, tam sa prihlasis rovnako ako sem do fora, a vies tam pozerat vsetky svoje produkty, aj objednat napr. balicky, vidis tam aj viazanost aj faktury, https://www.telekom.sk/sso-prihlasenie
  9. alebo im mozete pisat aj na chate, ktory zvykne byt tu: https://www.telekom.sk/wiki/nefunguje-mi