emotikon

Člen
  • Počet príspevkov

    10
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O emotikon

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. ahoj, najdes ich portali moj telekom. A najdes ich aj v apke. to je najjednoduchsie. mas uz elektronicku fakturu? ci ti chodi postou? lebo mi nie je jasne, ci ich vlastne potrebujes tlacit, alebo sa k nim len dostat.
  2. v tom ano m? klikni na to, uvidis zostavajuce data..
  3. na www.telekom.sk je hned vpravo take okno: Máte nárok na nový mobil? Overte si to jednoducho dvoma krokmi. tu sa to da zistit, skuste tam zadat cislo
  4. stiahnite si aplikaciu, tam najdete vsetky vase faktury a viete ich priamo zaplatit. ja mam mobil od ineho operatora a mam telekom apku, kedze mam od telekomu iba magio telku. faktury tam vidim vsetky a aj ich tam rovno zaplatim.
  5. ak ani restart nepomohol, posli svoje cislo do spravy na facebookovej stranke telekomu a preveria to.
  6. napis spravu cez messenger telekomu na facebookovej stranke
  7. napíš na aplikacia@telekom.sk
  8. presne, @Mirko má pravdu, zavolajú a dajú ponuku
  9. viazanost najdes v portali moj telekom, tam sa prihlasis rovnako ako sem do fora, a vies tam pozerat vsetky svoje produkty, aj objednat napr. balicky, vidis tam aj viazanost aj faktury, https://www.telekom.sk/sso-prihlasenie
  10. alebo im mozete pisat aj na chate, ktory zvykne byt tu: https://www.telekom.sk/wiki/nefunguje-mi