emotikon

Člen
  • Počet príspevkov

    8
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O emotikon

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. na www.telekom.sk je hned vpravo take okno: Máte nárok na nový mobil? Overte si to jednoducho dvoma krokmi. tu sa to da zistit, skuste tam zadat cislo
  2. stiahnite si aplikaciu, tam najdete vsetky vase faktury a viete ich priamo zaplatit. ja mam mobil od ineho operatora a mam telekom apku, kedze mam od telekomu iba magio telku. faktury tam vidim vsetky a aj ich tam rovno zaplatim.
  3. ak ani restart nepomohol, posli svoje cislo do spravy na facebookovej stranke telekomu a preveria to.
  4. napis spravu cez messenger telekomu na facebookovej stranke
  5. napíš na aplikacia@telekom.sk
  6. presne, @Mirko má pravdu, zavolajú a dajú ponuku
  7. viazanost najdes v portali moj telekom, tam sa prihlasis rovnako ako sem do fora, a vies tam pozerat vsetky svoje produkty, aj objednat napr. balicky, vidis tam aj viazanost aj faktury, https://www.telekom.sk/sso-prihlasenie
  8. alebo im mozete pisat aj na chate, ktory zvykne byt tu: https://www.telekom.sk/wiki/nefunguje-mi