zmizik

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O zmizik

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Len pre info - nastavenie MTU na 1492 podla stranok telekomu sposobilo na dvoch routeroch (Asus, Netis) to, ze download isiel plnou rychlostou ale upload nesiel vobec. U mna funkcna hodnota MTU je 1480. Jedna sa o VDSL linku. Mozno to niekomu pomoze. Z.
  2. Damy a pani, hip hip huraaa. Porod sa po troch dnoch podaril. Matka a dieta su v poriadku. Otec je sice na prasky, ale zato pozna polovicu technickej podpory Telekomu, druhu polovicu sluzby zakaznikov a aby nezabudol Telekom centrum v Ziline - kavu tam maju dobru. Velka vdaka zucastnenym ludom, hlavne poslednej tete na zakaznickej linke a panovi na technickej linke. Idem dat ten sampus. Vas zakaznik. PS: 3dni - rok 2018. Len za prestavenie do bridge. To ako vazne??? Ako jedine Vas tam zachranuju "ti" ludia a to ze ste aj do lazov kde byvam dodali VDSL.
  3. Uz som tak opat urobil, dalsi telefonat na zakaznicku linku. Poziadavka sa za zahadnych okolnosti uz 2krat po sebe zasekla v systeme. Podla tety to riesi uz priamo nadriadeny. A dokonca - budu mi po uspechu aj volat. Normalne idem dat vychladit sampus. S napatim cakam co bude
  4. Necakal som od Telekomu zazraky, ale po 10rokoch co sme sa nevideli som opat mierne rozladeny. Ani po troch dnoch, dvoch navstevach Telekom centra (teta musi byt zo mna uz na prasky / inak velmi ochotna a mila) a styroch piatich volaniach na zakaznicku linku nemam ten ADB zazrak VV3212 prepnuty to rezimu Bridge. A ja sa pytam? Komu mam este zavolat??!!! Dakujem, s pozdravom zakaznik: 1084549800