kossikova

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O kossikova

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Dobrý deň, touto cestou chcem podať sťažnosť (reklamáciu) voči fakturácii za účtovné obdobie od 23.5.-22.6.2018 na sumu 135,39 eur. Približné v dňoch medzi 22.5.-28.5. 2018 som vás kontaktovala na čísle 0903 903 903 z čísla 0907 515 878, pričom som sa informovala o mojom súčasnom programe, koľko voľných minút, dát je možné prevolať a či je možné volať a prijimať hovory vo Švajčiarsku. Pracovníčka cool centra mi podala informáciu, že áno, že je možné využiť 150 minút. Volala som preto, lebo moja dcéra, ktorá užíva tel. číslo 0911 515 878, bola dlhodobo v zahraniční a v čase od februára do 30.05.2018 neboli uskutočnené žiadné volania ani využitie dát, pričom fakturované čiastky som riadne zaplatila. Od 30.05.2018 moja dcéra je vo Švajčiarsku a keďže z informácie, ktorú som dostala (volala som 2x za sebou 28.5.2018 o 11,32 a cca a pre istotu aj na druhý deň som sa znova pýtala, či sú možné volania aj zo Švajčiarska)sme použili 58 minút na hovory zo Švajčiarska. Prekvapením bola čiastka 135,39 eur. Keďže hovory sú zaznamenávané, môžete si odpovede na moje dotazy skontrolovať. Nakoľko som vašou dlhodobou klientkou, verím, že sa toto nedorozumenie v čo najkratšom termíne vyrieši. V opačnom prídem budem musieť zvážiť, či budem i naďalej vašou zákazníčkou. Za vybavenie ďakujem S pozdravom Koššíková Renáta, Francisciho 41, Levoča