Mart'an

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Mart'an

  • Hodnosť:
    Asistent
  • Narodeniny: 11/21/73
  1. Možno len čakali na papiere od kuriéra, ale toto sa mi aj tak nezdá štandardné. Kuriér musel skontrolovať OP, prevzal aj podpis, nie je dôvod, aby SIM nebola aktívna hneď. Orange dáva kuriérovi podpisovať online elektronicky a hneď je podpis v centrále po prevzatí. Telekom to robí zaostalo ešte na papieri. Myslím, že tých 72 hodín pre aplikáciu sa bude počítať až oddnes. Ak áno, tak mobilný web m.telekom.sk ju zatiaľ plne nahradí. Funkčne je to to isté len s tým rozdielom, že jeden z balíčkov sa dá aktivovať exkluzívne len v aplikácii, na mob. webe bude ak si dobre pamätám zasivený.
  2. Tak teraz pochybujem, či Vám dali SIM pre Predplatenku, lebo tieto SIM karty sú pripravené k používaniu hneď. Alebo Vám dali SIM kartu, ktorej sériové číslo zabudli zaregistrovať. Ich sériové čísla sú k telefónnym číslam dávno priradené a sú schopné sa prihlásiť do siete okamžite. Mám s tým viac skúseností. K Mágiu som dostal Easy. Otvoril som obálku, vložil do telefónu, spravil som prvý telefonát a hneď bola aktívna. Pred dvoma týždňami som si dal preniesť dve telefónne čísla od iného operátora na Predplatenku, minulý rok som to spravil synovi. Tá bola aktívna hneď ešte pred prenesením so svojím pôvodným dočasným číslom. To, že Vám apka 3 dni po aktivácii vypisuje, že číslo nie je v sieti Telekom, by som neriešil, lebo to robí všetkým a ako som už písal, mobilný web m.telekom.sk apku zatiaľ plne nahradí. Skôr by som sa zameral na to, prečo sa Predplatenka nevie prihlásiť do siete. Z mojich skúseností popísaných vyššie mi akurát vyplýva, že Vám dali chybný kus. Keby sa to stalo mne, hneď by som šiel osobne niekde na zákaznícke centrum, vyplnil ten papier o odstúpení od zmluvy, ktorý ste určite dostali a potom si kúpil Predplatenku novú, len bude mať iné číslo.
  3. Toto sa mi na Predplatenke najviac páči. Jediný produkt na trhu, ktorý takto funguje úplne slobodne. Aktivuješ si 30-dňový balík, ktorý sa automaticky obnovuje presne po 30 dňoch. Po manuálnej deaktivácii len dobehne do posledného dňa aj s dátami, čo ostali, a už sa neobnoví, deaktivuje sa. Automaticky sa obnovujú tie 30-dňové a ten pomalý neobmedzený 10-dňový, ostatné sú jednorázové. Narozdiel od paušálov, kde po predčasnom minutí dát treba dokúpiť dáta drahšie a netrpezlivo čakať na nové fakturačné obdobie, tu možno dáta minút predčasne a predčasne si aktivovať 30-dňový balík nanovo s novým 30-dňovým obdobím. Neminieš to? Nevadí. Prenesú sa. Narozdiel od paušálov, kde sa neminuté dáta prenášajú iba raz, v Predplatenke viackrát. K 30-dňovým balíkom sa dá navrch aktivovať aj nejaký jednorazový balík, pričom dáta sa budú čerpať najprv z neho a keď sa vyčerpajú, pokračuje čerpanie z mesačného, vhodné keď potrebuješ jeden deň stiahnuť nejaké veľké množstvo dát. Na jednu vec si ale treba dávať pozor pri prenesených dátach. Automatická obnova musí byť stále aktívna, možno 30-dňové balíky aj pridávať či prepínať bez straty. Ak nebude dostatok kreditu na automatickú obnovu a posledný balík s automatickou obnovou sa deaktivuje, prídeš o všetko prenesené. Raz sa mi to stalo. Tak bacha. O kredit sa treba starať.
  4. Mám podobne zlú skúsenosť s pomalou aktiváciou a tiež mi vŕta v hlave, na čo potrebujú až 72 hodín na pridanie nového čísla do "Môj Telekom" a do aplikácie. Telekom toto nevie vôbec správne so zákazníkmi odkomunikovať. Najzaujímavejšie však je, že vôbec nespomenú, že číslo je už hneď dostupné v mobilnom prehliadači cez m.telekom.sk, asi to nemajú v manuáli. Takisto pridanie čísla do existujúceho účtu v Môj Telekom, ak je aktívna Zmluva o elektronickej komunikácií k rodnému číslu, tak pridanie čísla dokonca ani delegácie by nemalo byť dostupné, vytvára to zbytočný zmätok, lebo v takých prípadoch sa číslo pridá samé. Ak je predplatenka vašim jediným produktom od Telekomu, teda ani žiadne Magio, tak potom stačí pridať telefóne číslo do aplikácie cez kontrolnú SMS až po 72 hodinách. Zatiaľ len cez m.telekom.sk, kde už je možné aktivovať dátový baliček a dobiť kredit. A SIM musí byť aktívna hneď prvým zavolaním, myslím, že na číslo 12350. Malo by to byť aj na letáku z obálky.
  5. Automatická viazanosť by bola protizákonná, lebo na každú viazanosť treba podpísať Dodatok a bez podpisu viazanosť vzniknúť nemôže. Jednoducho viazanosť skončí a môžte buď prejsť k inému operátorovi alebo si meniť paušál, aký chcete, čo dodatky o viazanosti neumožňujú. Prejsť k inému operátorovi môžete aj počas viazanosti, len sa treba pozrieť do platného dodatku, aká je stopercentná zmluvná pokuta za porušenie dodatku. Tá sa potom vydelí počtom mesiacov a z toho vyjde o koľko € sa znižuje zmluvná pokuta za každý mesiac, resp. toľko bude vlastne zostatok pokuty za posledný mesiac. Ak by bola zmluvná pokuta napríklad 100€ a viazanosť na 24 mesiacov, tak za posledný mesiac vyjde pokuta 4.20€, na zákaznickej linke vám povedia presne, najlepšie si dať odpoveď vybaviť písomne. Operátori ponúkajú pri prenose čísla aj vykúpenie z viazanosti, ze vám ju preplatia za viazanosť k ním.
  6. Ja som takýto problém už raz riešil. Už si nepamätám príčinu. Ale z technického oddelenia mi napichli router a nejaký dlhší čas sledovali ICMP. Ešte došiel technik a napichol mi na optiku nejaký modul, ktorý dokázal vyhľadať na milimeter presne poškodenie optického vlákna. Najhoršie na tom bolo, že to bolo vidno na televízii, kde som mal výpadky a pixelizoval mi obraz. Tu na fóre sa to nevyrieši. Treba im zavolať a dohodnúť sa s nimi na postupe.
  7. Tých spomalených 128kbps má jednu citeľnú nevýhodu a bolo by vhodné na to zákazníkov vopred pripraviť, aby sa nečudovali, čo sa deje s batériou, prečo ma nižšiu životnosť, teda musia častejšie nabíjať. Aby to neriešili zbytočne kúpou nového telefónu. Mal som s takýmto nekonečným pripojením po minutí dát svoje skúsenosti už v Orange, kde 128kpbs funguje už pár rokov. Prenos spomalených dát takto trvá dlhšie. Kde by prenos neobmedzených dát trval sekundu, pri spomalených trvá aj 10-100 sekúnd, výsledkom čoho môže byť, že komunikuje bez prerušenia, a preto je to aj veľká záťaž pre batériu. Takže v takýchto prípadoch odporúčam v telefóne vypínať dáta, keď to nepotrebujem, vypínať synchronizáciu alebo vypínať prenos dát aplikáciami na pozadí.
  8. Za rodinou na Ukrajinu
  9. Akože mňa 1,20€ nezruinuje, ale predsa by ma zaujímalo, ako to myslíte vážne s tou kvalitou, keď Archív je stále v SD kvalilte. Na čo tam tie SD kanály stále držíte v ponuke? Aký to má zmysel? Je nejaký zložitý problém do archívu konečne v roku 2018 dať HD kanály, aby som sa SD kanálov v Nastaveniach mohol zbaviť?