Dianocka

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O Dianocka

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Škoda, že o ničom takom dopredu zákazníka neinformujú. Dokonca nemám ešte ani zmluvu o pevnom internete, a to ho mám od 14.05. Na základe čoho mi potom posielajú faktúru, keď s nimi nemám podpísanú zmluvu??? Keby som bola sviňa tak sa do toho obujem a roztočím to tak, že sa z toho nespamätajú. A možno že aj som taká sviňa. Ktovie...
  2. Ďakujem za odpoveď. Vyhľadala som si zmluvu o tom mobilnom internete, ktorý som mala, viazanosť sa mi končí až v novembri. Myslite, že sa mohlo stať, že mi ten pevný internet dali ako novú službu, ten mobilný nezrušili a teraz mi budú faktúru posielať za 2 služby, aj keď mi to bolo podané úplne inak? Ten mobilny už nepoužívam, odkedy mám ten pevný. Už neviem čo si mám o tom myslieť, som z toho veľmi sklamaná, som dlhé roky zákazníčkou Telecomu, vždy som všetko načas platila a myslím, že takéto ťahy si poctivý zákazník nezaslúži.
  3. Dobrý deň! Chcem sa opýtať, ako môžem riešiť toto: volala som do Telecomu kvôli niečomu, keď sa vybavilo to, čo som chcela, slečna ma začala prehovárať na pevný internet, dovtedy som mala mobilný, ale končila mi už viazanosť podľa jej slov. Pekne mi vysvetlila, že to budem mať lepšie, neobmedzené, v takej istej sume a tak ďalej, bla bla bla. Ja som súhlasila, keďže sa mi to zdalo byť fakt výhodnejšie. Prišiel ujo s novým routerom, všetko fungovalo. Dnes mi prišla faktúra, skoro som odpadla, oni mi chcú dať zaplatiť celú sumu toho starého mobilného internetu, a 2 mesiace !!! za ten pevný internet, ktorý mám len od 14. máj, už mi tam započítali aj júl! Ja nechápem...je to podvod. Dokonca mi o tom pevnom internete ani nedali podpisať žiadnu zmluvu. Ako zistim, s kým konkrétnym som telefonovala??? Vraj nahravaju hovory, tak teraz si to chcem vypočuť, lebo slečna ma normálne podviedla a to jej nedarujem.