Gabo221

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Gabo221

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. dik za odpoved ,rovnako si myslim to iste , router som restartoval 2 x ,rovnako som im volal , a nie raz ,oni tvrdia ze to mam nastavene na 1000/100 co je asi klamstvo ,mna len mrzi že takto klamu zakaznika ,snazili sa ma presvecit ze to mam zle zapojene ,no nemam to zle zapojene nakolko to mam takto zapojene uz 2 roky a 2 mesiace ,fungovalo to doteraz ,ale oni to nechapu chcu mi poslat technika ze on odstrani zavadu a zapoji mi to poriadne :-) mozno tomu pomoze ked to bude riesit kontrolny organ a napari im pokutu za nekale obchodne praktiky a zavadzanie zakaznika os: mam zdokumentovane vsetky hovory co tvrdili ,rovnako aj dokazy o rychlostiach
  2. od 11.08.2020 mi klesla rýchlosť internetu cca o polovicu z 1000/100 na cca 550/55 ,platím si magio xl + službu giga ,fungovalo to asi dva roky + 1,2 mesiaca . teraz mi to zazracne kleslo a tvrdia že chyba je u mňa čomu ja neverím nakoľko ,som si doma po dome robil internet sám , fungovalo to 14 mesiacov a zrazu sa to chova ako bez doplnkovej služby giga video-1597255797.mp4
  3. No a práve preto e-sim tak skoro nebude kedže je to pre nich biznis do mínusu ,a ako už poznám Telekom oni sa snažia zarobiť aj na bežnej veci čo sú dostupne zdarma ,ich technológia to podporuje už teraz ale snažia sa naťahovať veci kým sa dá
  4. zákazník : gerezdes81@optik Služba : Magio internet XL + z doplnkovou službou giga 900/100 realna rychlost je vo večerných hodinách 20/80 Problém ,internet vo večerných hodinách padá , reálna rýchlosť pri opakovaných meraniach cca 20/80 ,pri zavolaní na technickú podporu , mi bolo oznámené ,1 reboot routra , 2nech sa pripojím na router na priamo z PC ,nie som blbý, tie úkony mam už za sebou , pred tým ako Vás tým otravujem hovorom , som to urobil nespočetne veľa krát , už to ani nepočítam ,dalej som vykonal Restore Default Configuration , nepomohlo ,samozrejme na linke technickej podpory mi bolo oznámené včera že dnes sa mi ozve technik namiesto toho mi dneska prisla sms , zavada odstranená , tak vás vyvediem z omylu závada nie je odstránená , a nesnažte sama presvedčit že závada bola na mojej strane ako naposledy to urobil technik ked som závadu odstránil sam bez toho že fizicky bol umna doma ,lebo prišiel neohlásene bez predošlého hovoru no ho nevpustili do domu nakolko sme mali navštevu ,aj v minulosti bola závada na vašej strane ,totiž váš technik sem chodil ako na klavír a nerobil nič iné len menil routre a v kuse telefonoval na servisne oddelenie , každý večer cca od 19 tej hodiny rýchlosť internetu klesacca na 20/80 ,a zázrakom rano o 4 tej už ide internet ako ma, a v plnej rychlosti ,ak to zhrniem ,značí to len jednu vec , nastavenie ,konfiguracia internetu sa večer zazracne sama pokazí a ráno sama opraví a váš technik opravil dnes problém cez sms ?
  5. Mal som podobny problem ,skus ziadat vymenu routra ,alebo pozri si dobre nastavenie a aktualizaciu driverov sietovej karty ,moze to bit aj windowsom pokial mas windows 10 prof.64 bit, ten mava problemy s pripojenim ,obmedzuje rychlost ,samozrejme moze bit aj spatna linka treba si ju dat premerat