
snakan
Člen-
Počet príspevkov
9 -
Dátum registrácie
-
Posledná návšteva
Hodnotenie komunity
0 NeutrálnaO snakan
-
Hodnosť:
Asistent
-
Nič som nedoriešil ani cez infolinku akurát mi nadiktovali ID kód ktorý poznám lebo mám všetko pozapisovane. Odporučili mi počkať že to doriešia, prepojenie účtov.
-
skúšam už druhý deň a nedarí sa mi prepojiť účet na HBO Max. Ide to už niekomu?
-
Tak malo telefonujem až mi cez Messenger píšu to čo by sme si mohli predebatovať priamo. Ale ma to jednu výhodu, že aj keď ma nezastihnú tak im odpíšem.
-
Najviacej sa mi páči keď sa dozvedám že je opäť niečo nové.
-
teraz som meral a už mi to ide, nie 300 ale 292/28 som nameral a aj pri opakovanom meraní to bolo okolo tejto hodnoty. Takže asi reklamovanie pomohlo a pritom tu nikto nebol ... ja som len chcel vedieť či to aj u iný majú problém s rýchlosťou. Ale dik za komunikáciu.
-
A čo som si mal dať keď mi optika ide popod okna? Poraď keď si Super Profik ...
-
Aby sme nevypisovali dohady. Ja som sieťový technik od prvopočiatkov výpočtovej techniky. Otázku som položil preto aby som zistil či aj u iných je problém s rýchlosťou na optike, osobne si viem poradiť a aj reklamovať,
-
Komplet mi zariadenie bolo dodané T-comom v marci tohoto roku a ešte ani ráz som nedosiahol rýchlosť 300/30 ...
-
Skúsil som merať rýchlosť a nameral som toto: 45/28 mam na wifi ale na kábli to je to len 140/29 Mbps ale platím "internet XL 300/30 (Hviezdoslavov časť Záhrady). Rád by som vedel prečo nedosahujem rýchlosť ktorá je deklarovaná pre XL čiže 300/30 Mbps.