ivademkova

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O ivademkova

  • Hodnosť:
    Člen
  1. od11.10.2017 sme zmenilipaušál na uspatý,od tohtočasu ani faktúra na email,ani sms o spotrebe, ani po volaniach zo zahraničia na Vašu zákazníckulinku. Koncom januára výhražný telefonát o nezaplatených faktúrach v sume cca 121,-euro.omesiac telefonát o sume 224,- euro. už vyplatené.druhé číslo v tmobile od februára 2015do roku apríla 2018 žiadna faktúra na email. Prvá došla až v apríli.Dakujemtelekom . Aspon,že chodili sms. Načo máte magentu, ked to nemáte doriešené? blbosť jaktraky. hlavne ked mi došlasms,že mám dlh 224,-eur a všade sa somnou v telekome odmietli baviť lebo paušálnie je na moje meno.. sme dlhoročný zákazníci telekomu.pred 10-timi rokmi sa tieto veci dali urobiť bez problémov. z reklamačného nám odpísali, že je to zo stranz telekomuok. DAKUJEME ešte raz. Ani nečakám odpoved. len konštatujem........