Toto sa včera udialo a toto som písal do Telekomu - vie sa k to u niekto vyjadriť.
Zdravím Telekom,
Včera sa mi satala nemilá vec / prekvapenie...
Na mobilný telefón iPhone 7 plus mi prišala servisná správa od Telekomu o aktualizácii nastavení ale nebolo v nej konkretizované o čo ide. Tak som odklikol ÁNO v dobrej viere, že mi to neskomplikuje komfort v mobilnom telefóne. Ale!
V menu telefónu, kde som si vedel manuálne navoliť typ siete (2G, 3G alebo 4G) mi tieto možnosti zmizli a namiesto toho tam mám teraz len možnosť zapnúť / vypnúť 4G a iná sieť sa asi prepína automaticky. Toto ale zásadne NECHCEM, pretože to “zásadne” negatívne ovplyvňuje výdrž batérie a v práci sa mi stáva že sa mi pri takomto režime mnohokrát nedovolajú aj keď sa mobil tvári že je v sietí. Toto isté som riešil pred niekoľkými rokmi a s mojim potešením Telekom vrátil v menu možnosť prepínať madzi 2g 3g a 4g.
Zásadne potrebujem mať mobil natvrdo prepnuté do 2g siete, čo mi Telekom včerajšou servisnou správou znemožnil a to BEZ MÔJHO VEDOMIA, pretože som na to nebol upozornený vopred.
Je možné posleť na moje číslo servisnú správu, takú aby sa to vrátiko do pôvodneho stavu.
podpis