tomm999

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O tomm999

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň. Vie mi niekto relevantný v TELEKOME vysvetliť, prečo sa v poslednej dobe stáva, že faktúry v papierovej forme jednoducho neprídu? Nikdy s tým problém nebol. No v poslednej dobe, konkrétne za mesiac máj, potom jún neprišla žiadna faktúra. Po telefonáte na Zákaznícku linku, mi bolo povedané, že faktúry evidujú ako odoslané. Potom, zrazu faktúry za mesiace júl, august prišli normálne. A teraz znova, faktúra za mesiac september už opäť neprišla. A nie, v tomto jednom konkrétnom prípade nemáme záujem o elektronickú formu faktúry. Doručuje faktúry Slovenská pošta? Či sú doručované niekým iným? Ďakujem za postrehy.
  2. Nové programy sú zamerané len na zvýšenie zisku, keďže strácajú na roamingových poplatkoch, dalo sa očakávať , že nastane nejaká zmena, ktorá by zvýšil a príjmy spoločnosti na úkor zákazníkov. Uvediem príklad pre porovnanie. Program Happy XL, v rámci skupiny Magenta pri plnom obsadení skupiny, viazanosť a bez mobilného telefónu, cena paušálu 25,99 €. Dnes pri porovnateľnom programe ANO XL, síce budem mať viac dát, ale zaplatím 40 €. Myslím, že tu je vidieť dostatočný rozdiel a úmysel Telekomu. 4-ka nestojí za nič, mal som a odišiel som, dokonca dvakrát. Slabé pokrytie, divné účtovanie balíkov, rýchle míňanie dát v porovnaní s inými operátormi pri rovnakom používaní. Orange, ten nestojí za nič. Jediná dobrá konkurencia je O2. Jedno číslo už tam mám prenesené a začínam uvažovať o prenose všetkých, vrátane celej rodiny. Myslel som, že konkurencia je hlavne o tom, aby Telekom ukázal, že to ide aj lepšie, že prinesie niečo viac, keď už sa pýši tým, že je to "najlepšia sieť". No bohužiaľ začína od tohto pojmu postupne vzďaľovať. Ešte som zabudol dodať, že samozrejme sa v niektorých prípadoch zvýšila cena smartfónov.