stanek

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O stanek

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobrý den mám dotaz ohledně požadovaného nastavení u naši firemní linky na Slovensku. Na podpoře telekomu mi bylo sděleno že na naší firemní internetové lince nelze nastavit bridge mode a ani nemůžeme využívat pevnou ip adresu kterou si platíme, nevím už na koho se obrátit aby nám pomohl. U nás v ČR je tato záležitost naprosto triviální a vyřízení s operátorem trvá maximálně 1 telefonát. U vás tento problém řeším měsíc a nikdo není schopen tento problém vyřešit. Ani bridge mode ani vlastní router nemohu použít a ani pevná ip kterou si platíme nelze použít. K čemu nám taková služba tedy je... Nemáme žádnou možnost se do firmy vzdáleně připojit a dost nám toto komplikuje život....
  2. stalose, volal jsem ale tam mi rekli to samé, takze cekam do pristiho roka a pak tarif zmenim, bohuzel majitel predemnou management linky rneresil tak vzal co mu nabidli.
  3. nejde to z toho duvodu ze je to nastaveno jakou router s wifi a jede pres to zaloha 3g ktera se prepina podle vypadku optiky, tak mi to bylo zdovodneno, a ja rozhodne tu konfiguraci vcetne te zalozni linky nechci prenaset na svuj router
  4. magenta office internet premium 2
  5. tak už jsem to řešil a na této lince nejde ani jedna moznost ani mod bridge ani dat svuj vlastni router, musim cekat rok do vyprseni smluvy a pak zmenit na jiny typ linky(tarifu)
  6. zdravím, před měsícem jsem řešil na slovensku výměnu telekom routeru za vlastní mikrotik a modem přepnout do režimu bridge, nikdo z telekomu mi nebyl schopen tuto službu ani zavést do jejich systému jako požadavek. Hrozná domluva, musel jsem i na pobočku nikdo nevěděl jak požadavek řešit, jedná se o firemní linku.Jak postupovat nebo kde reklamovat na koho se obrátit aby toto nastavení provedli?