GIGN1987

Člen
  • Počet príspevkov

    516
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

39 Výborné

1 Nasledovník

O GIGN1987

  • Hodnosť:
    Macher
  1. router ju registruje skus ju na PC normalne vyhladat cez pridat zariadenia a tlaciarne v nastaveniach alebo ovladacom paneli ci ju najde vyzera to tak ze sa tam nic ine neda nastavit ako vo vsetkych telekom routroch, mal som adb vv3212 skusal som na to usb pridat externy disk nastavil som veci ale bola to cista katastrpfa kedze router nevedel samba protokol vyssi ako verzia 1 ktory win 10 blokuju kvoli bezpecnosti to nefungovalo, riesil som to bridge a router zvlast neskor vlastny modem/router nakoniec som zohnal normalny sietovy disk a bolo po probleme, toto bude podobny pripad
  2. skusil by som vymenu, idealne mozno zobrat ten premiovy sercomm je na nom o trosku drahsi najom ale mal by byť kvalitnejsi
  3. mozes dat screenshot administracie routra ?
  4. ziadaj iny telekom router, tento bude asi chybny si myslim mne to nerobilo
  5. vyskusaj iny router mozno vadny kus, nemal som si model rt-ac68u ale rt-ac87u a ten chodil krásne, no kolegyni z práce som to zapajal 68u pricom som adb ani neprepol do bridge (boli dve brany za sebou) a fungovalo to v pohode ak to bude ak aj inym robit tak bude chyba na strane telekomu
  6. no bud si das bridge za to druhy router co je odporucanie telekomu alebo ide nahradit ten cepnik svojim ak si to vies nastavit
  7. nechal som to tak nalepil som ochranne sklo to zakrylo tie skrabanceky a je pokoj
  8. Zdar, prosím vás vie niekto niečo o tomto ? Drobné mikroškrabančeky na displeji, Xiaomi Mi Note 10 Lite, pomôže to či radšej ruky preč od toho. Ďakujem za odpoveď. https://m.sunnysoft.sk/zbozi/086PDS-001/displex-polywatch-odstranovac-skrabancu-na-sklenene-displeje.html
  9. tak problém vyriešený stačilo čakať len to mi nikto nepovedal keď by som sa nespýtal už to funguje ako má
  10. už sa mi podarilo cez môj telekom účet prihlásenie do aplikácie takže časť problému vyriešená ešte počkať kým sa zobrazí telefónne číslo a budem ho môcť pridať do aplikácie
  11. počkám do konca týždňa a uvidím čo to povie potom
  12. odhlásil som sa z aplikácie a dal som prihlásenie účtom môj telekom a dostal som neočakávanu chybu, sim kartu som dával do mobilu včera ráno takže dnes je druhý deň vyskúšam to ešte doma na pc pridať to telefónne číslo na portáli môj telekom no najlepšie asi počkám do konca týždňa to by už mohlo fungovať prikladám screenshot
  13. Nazdar, prešiel som z orange na telekom nainštaloval som si telekom aplikáciu a mám pár problémov. Aplikácia píše že je neúplný účet a že mám dokončiť registráciu no keď zadám email adresu s ktorou som registrovaný tu na fóre a tiež je uvedená pre zasielanie faktúr tak mi napíše že email je použitý tak aký email tam mám zadať, kde je chyba. Druhý problém je že keď dám pripojiť produkty pomocou mobilného čísla ktoré som si preniesol z orange tak mi napíše že zvolené číslo nepatrí do siete telekomu alebo ešte nebolo aktivované čo je blbosť lebo sim kartu mám v telefóne a som normálne dovolatený. Prikladám screenshoty. Ďakujem za odpoveď.
  14. a presne tato obchodna politika ma 3x na niekolko dni pripravila o internet len preto ze so mal orange ...
  15. tak prikladám teda aj aj fotky nastavenia pre asus dsl-ac68u v pripade stareho dslamu Infineon (latinq) a modulacie adsl2+ pri ktore je to fukcne, zaroven si mozete pozriet ako to vyzera rozpadnuty kabel ktory dá max 8 Mbps, značku asus odporucam aj ja ako modem/router koncove zariadenia nakolko dodane kz naozaj niesu ziadna slava, k meraniam rýchlosti nejak nevidím dôvod to merať v safe rezime ale budis inak so zvyskom plne suhlasim