srdiecko80

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O srdiecko80

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň, chcem sa opýtať či máte niekto problém s appkou a s moj telekom, nám vôbec neukazuje žiadne priradené zmluvy a čísla a nedajú sa ani spárovať znova napíše jnfo že zadané číslo je priradené a podobne. Dík
  2. Dobrý deň, chcela by som sa opýtať aké nastavenie má mať router ZTE 2 home Gateway Speedport Entry 2i. Jedná sa o to že nám sústavne vypadáva wifi signál, keď sme volali na infolinku bolo nám povedané že máme nastavené niečo automaticky. Keď som si pozrela priúčky nastavenia na telekom.sk tak máme router nastavený podľa doporučených hodnôt. Môžete sa na to prosím pozrieť a poradiť Ďakujem konf.WLAN.pdf