Terka

Admin
  • Počet príspevkov

    523
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

35 Výborné

6 Nasledovníkov

O Terka

  • Hodnosť:
    Macher
  • Narodeniny: December 26

Nedávni návštevníci profilu

12609 zobrazení profilu
  1. Dobrý deň @Marian Relovsky, Juro karty momentálne neplánujeme zaradiť do Magenty. Je to pre nás samostatná značka so samostatnými výhodami pre zákazníka. V prípade, že chcete mať kartu zaradenú v Magente 1, odporúčame prejsť na Predplatenku, kde je potom možnosť využiť neobmedzené volania a SMS v skupine a aj prijímať dáta od členov s paušálmi. Pekný deň Terka
  2. Dobrý deň @rogana, Windows je multi-jazyková verzia, t.j. pri inštalácii si zákazník vyberá krajinu a jazyk. Podľa toho sa nainštaluje a spusti jazyková lokalizácia. Pekný deň Terka
  3. Ahoj @Adusko1377, hodinky Apple 7 plánujeme zaradiť, sleduj našu stránku Pekný deň Terka
  4. Ahoj @marian.sajgalik, Ďakujem za upozornenie. Na webe sme mali nesprávnu informáciu. Už je to opravené - správny údaj je 64+8+2+2. Pekný deň Terka
  5. Ahojte, Ďakujeme za doplnenie IMEI do správy. Informáciu sme posunuli do Samsungu a čakáme na ich vyjadrenie. Prajem pekný deň Terka
  6. Ahoj @king64, tento mobil telefónu neplánujeme zaradiť. Pekný deň Terka
  7. Ahojte, @marek_lassak @Stebrio47 @tenenet, napíšte nám prosím do súkromnej správy IMEI Vášho zariadenia a preveríme to. Ďakujem za pochopenie a prajem pekný deň Terka
  8. Ahoj @prometeus, od Xiaomi máme informáciu, že nový Android pre náš región budú uvoľňovať na testovanie operátorom až začiatkom augusta. Open market pôjde tak isto v tomto termíne. Pekný deň Terka
  9. Ahoj @lukaskurti22, zaradenie telefónu Oneplus Nord 2 v najbližšej dobe neplánujeme. Pekný deň Terka
  10. Dobrý deň @Mapi, Vaša spoločnosť (organizácia) patrí k významným zákazníkom so špeciálnou starostlivosťou, Vaše požiadavky (mobilné aj fixné) je potrebné riešiť na biznis infolinke 0800 123 500 prostredníctvom prístupového kódu (PID kodu). Pokiaľ prístupovým kódom nedisponujete, je potrebné, aby ste sa obrátili vo Vašej spoločnosti (organizácii) na osobu poverenú komunikáciou s Telekomom. Ďakujeme za pochopenie Terka
  11. Dobrý deň @Mapi, Vaša spoločnosť (organizácia) patrí k významným zákazníkom so špeciálnou starostlivosťou, Vaše požiadavky (mobilné aj fixné) je potrebné riešiť na biznis infolinke 0800 123 500 prostredníctvom prístupového kódu (PID kodu). Pokiaľ prístupovým kódom nedisponujete, je potrebné, aby ste sa obrátili vo Vašej spoločnosti (organizácii) na osobu poverenú komunikáciou s Telekomom. Ďakujeme za pochopenie Terka
  12. Ahoj @real_name, Batérie v telefónoch Motorola G 5G Plus, ktoré máme k dispozícii skladom neboli vyrobené v roku 2021. Aj napriek batérii vyrobenej na konci roku 2020 je táto od výroby nabitá na takú úroveň ktorá umožňuje dlhodobé skladovanie daného typu batérie bez negatívneho vplyvu na jej kapacitu a životnosť. Pekný deň Terka
  13. Ahojte, Z dôvodu zrkadlenia všeobecnej zákazníckej preferencie boli tieto kanály zaradene do špecializovaného balíka ( spravodajsky) . Do budúcna nevylučujeme opätovné zaradenie do základného balíka alebo jeho preradenie do tematicky príbuzného balíka. Pekný deň Terka
  14. Dobrý deň @suxar76, je to štandardné správanie Magio Go, zosynchronizovať ho so službou Magio TV nie je možné. Pekný deň Terka
  15. Dobrý deň @Viglasky, Ďakujeme za upozornenie. Zaslala som to našim technikom, ktorí to budú riešiť. Pekný deň Terka