Terka

Admin
  • Počet príspevkov

    427
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

35 Výborné

2 Nasledovníci

O Terka

  • Hodnosť:
    Super Profík
  • Narodeniny: December 26

Nedávni návštevníci profilu

6 954 zobrazení profilu
  1. Ahoj @subo81, hneď ako bude Magio GO box dostupný na našich stránkach budeme ťa informovať. Pekný deň Terka
  2. Ahoj @Peter Palovič, Štart Comedy House pripravujeme, viac informácii zverejníme, ak to bude aktuálne. Pekný deň Terka
  3. Ahojte, pre mailovú komunikáciu prosím používajte adresu office@telekom.sk, prípadne formulár Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ Pekný deň Terka
  4. Ahoj @jacobmikul, V najbližšej dobe farby pridávať neplánujeme, v budúcnosti to môže byť aktuálne. Pekný deň Terka
  5. Ahoj @jozef1605, momentálne zaradenie Xperia 5 neplánujeme. Sleduj našu stránku. Pekný deň Terka
  6. Ahoj @kolbenhayer, Ďakujeme za upozornenie. Hodinky sú v čiernej farbe, kolegovia to už opravili aj na stránke. Terka
  7. Ahoj @Edo, Zimný balík bude možné aktivovať v aplikácii Telekom a platnosť bude vždy do konca kalendárneho mesiaca, v ktorom si si ho aktivoval, t.j. nie je to viazané na fakturačné obdobie, ale kalendárny mesiac. Pekný deň Terka
  8. Ahoj @Katia123, identifikačný doklad pre občana Slovenskej republiky je Občiansky preukaz. Pre cudzinca je to Cestovný pas, alebo iný identifikačný doklad pre občana z krajín EU. Pekný deň Terka
  9. Ahoj @pietro123, Ďakujem za upozornenie:-) Kolegovia zabezpečia nápravu. Terka
  10. Ahojte, Garmin fénix 6X Sapphire už máme v ponuke: https://www.telekom.sk/mob/objednavka/-/scenario/e-shop/hw-pausal/vyber-hw/garmin_fenix_6x_sapphire Pekný deň Terka
  11. Ahoj @denyzzz, áno, Honor 20 budeme mať v ponuke, sleduj našu stránku. Pekný deň Terka
  12. Dobrý deň, chcem  sa opýtať ako dlho asi trvá po prenose čísla od iného operátora, kým je evidované ako číslo telecomu? kvôli sledovaniu spotreby v  telecom aplikácií 

    1. Zobraziť predchádzajúce komentáre  1 viac
    2. matusdojcan216

      matusdojcan216

      Ano informovaný som bol, aplikacia mi už funguje, mam tam aktívny profil, no neukazuje mi spotrebu a ked tam chem  pripojiť produkty a dám svoje číslo tak mi napíše že číslo nieje v sieti telecom.

    3. Terka

      Terka

      Údaje, ešte zrejme neboli aktualizované, ak už máš na SIM karte svoje pôvodné číslo (nie dočasné) od vtedy je potrebné počkať tie max. 3 dni.

    4. matusdojcan216

      matusdojcan216

      Rozumiem, a ďakujem. 

  13. Dobrý deň @janekm668, je to možné, o zmenu z paušálu na Easy kartu musíš požiadať osobne na predajni Telekom (majiteľ čísla). Číslo Ti ostane pôvodné. Pekný deň Terka
  14. Ahoj @vincent7, pozri si v nastaveniach browsera ochranu súkromia a zabezpečenia, kde sú nastavenia webu. Pokiaľ tam máš zakliknuté, že sa uchovávajú údaje len do vypnutia webu, tak sa to heslo neuloží, alebo sa uloží, ale ako náhle vypne prehliadač, tak sa údaje už neobnovia. Pekný deň Terka
  15. Ahoj @vlado.b946, Technológiu e-SIM máme otestovanú na nadnárodnej úrovni ako skupina Deutsche Telekom a tieto poznatky zužitkujeme aj pri plánovanom štarte e-SIM na Slovensku. Jeho termín upresníme neskôr. Terka