Terka

Expert 
  • Počet príspevkov

    273
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

23 Výborné

2 Nasledovníci

O Terka

  • Hodnosť:
    Super Profík
  • Narodeniny: December 26

Nedávni návštevníci profilu

3 307 zobrazení profilu
  1. Ahoj @lukasbanik, dátum update pre Note 9 momentálne nemáme k dispozícii. Pekný deň Terka
  2. Ahoj @Opicak, ak od poslednej aktivácie uplynulo 6 mesiacov, tak áno za určitých podmienok si môžeš zobrať aj telefón k paušálu s uzatvorením novej viazanosti. Pekný deň Terka
  3. Ahoj @martin887, telefóny Samsung Galaxy A7 máme na sklade. Pekný deň Terka
  4. Ahoj @gabe_331, aktualizáciu očakávame v priebehu januára 2019. Terka
  5. Ahoj @vieramed, ak požaduješ zmenu programu na nižší, je potrebné zavolať na linku 0800 123 456, alebo napíš mailom požiadavku na adresu marketing@telekom.sk, prípadne to môžeš vybaviť aj osobne na predajni. Pekný deň Terka
  6. Ahoj @Janka2106, Zavolaj na bezplatnú linku 0800 123 456 ( volať musí majiteľ čísla) a tam Ti ho povedia, alebo oň požiadaj mailom na adrese marketing@telekom.sk, prípadne osobne na predajni. Pekný deň Terka
  7. Ahoj @miriama0506, paušál sa nezruší automaticky. O zrušenie je potrebné požiadať osobne na predajni Telekom, alebo zašli písomnú žiadosť na adresu Slovak Telekom, a. s., Bajkalská 28, 817 62 Bratislava Pekný deň Terka
  8. Ahoj @moonterey, ak potrebuješ zrušiť poistenie k Tvojmu mobilu, zavolaj prosím kolegom na linku 0800 123 456 a službu Ti deaktivujú, prípadne požiadaj o zrušenie osobne na predajni Telekom. Pekný deň Terka
  9. Chcem sa opýtať ako presne funguje balíček Data 24 GB na rok. Dnes som si zakúpil kartu Easy, aktivoval ju, dobil 50€ kredit a zaslal SMS na číslo 12330 s textom ROK24GB k aktivácii balíčka tak, ako mi bolo vo vašej predajni poradené. Prišla potvrdzujúca SMS-ka ale tam sa píše, že 2 GB platí len mesiac, pričom na vašom webe k danému balíčku je informácia že nespotrebované dáta sa prenášajú ďalej. Tak ako to je v tomto prípade, ktorá info platí ? Poprosím odpoveď na mmondok@gmail.com. Ďakujem.

  10. Ahoj @cenculsk, dáta z balíčka Dáta na rok 24 GB sa po ukončení platnosti neprenášajú, expirujú spolu s balíkom. Pekný deň Terka
  11. Ahojte, Od 19.12.2018 do 14.1.2019 prinesieme zákazníkom rozšírenú ponuku TV programov. · IPTV Magio: sprístupnených viac kanálov · SAT Magio: sprístupnených viac kanálov · Magio GO Pre zákazníkov Magio GO, budú dostupné všetky kanály z Magio GO Premium. Pokojné Vianoce všetkým:-) @Terka @Ľuboš @Miška
  12. Ahoj @Isabel_1705, telefóny iPhone 8 Plus sú už z našej ponuky vyradené a nie je možné ich už objednať. Pekný deň Terka
  13. Ahoj @Ivet566, ak Ti to ešte neprišlo, napíš mi do súkromnej správy kontaktný telefón na Teba a kód adresáta z faktúry. Preverím to. Pekný deň Terka
  14. Ahojte, Všetci zákazníci Magio Televízie (IPTV) budú mať v období 15.12.2018 – 14.1.2019 BEZPLATNE aktivovanú doplnkovú službu Magio Kino. MAGIO KINO M aj L bude dostupné pre všetkých zákazníkov na IPTV s balíkom S, M, L XL. Zákazníkov budeme informovať o ponuke SMS správou a informáciou v Magio Pošte. Služba bude sprístupnená automaticky, ak by sa zákazníkovi nezobrazila v menu, je potrebný reštart Magio Boxu. Pekný deň všetkým @Terka @Ľuboš @Miška
  15. Ahoj @ja24ro, napíš mi do súkromnej správy kontakt na seba a kód adresáta z faktúry. Pozriem sa na Tvoju situáciu. Pekný deň Terka