Terka

Admin
  • Počet príspevkov

    416
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

35 Výborné

2 Nasledovníci

O Terka

  • Hodnosť:
    Super Profík
  • Narodeniny: December 26

Nedávni návštevníci profilu

6 205 zobrazení profilu
  1. Dobrý deň, chcem  sa opýtať ako dlho asi trvá po prenose čísla od iného operátora, kým je evidované ako číslo telecomu? kvôli sledovaniu spotreby v  telecom aplikácií 

    1. Zobraziť predchádzajúce komentáre  1 viac
    2. matusdojcan216

      matusdojcan216

      Ano informovaný som bol, aplikacia mi už funguje, mam tam aktívny profil, no neukazuje mi spotrebu a ked tam chem  pripojiť produkty a dám svoje číslo tak mi napíše že číslo nieje v sieti telecom.

    3. Terka

      Terka

      Údaje, ešte zrejme neboli aktualizované, ak už máš na SIM karte svoje pôvodné číslo (nie dočasné) od vtedy je potrebné počkať tie max. 3 dni.

    4. matusdojcan216

      matusdojcan216

      Rozumiem, a ďakujem. 

  2. Dobrý deň @janekm668, je to možné, o zmenu z paušálu na Easy kartu musíš požiadať osobne na predajni Telekom (majiteľ čísla). Číslo Ti ostane pôvodné. Pekný deň Terka
  3. Ahoj @vincent7, pozri si v nastaveniach browsera ochranu súkromia a zabezpečenia, kde sú nastavenia webu. Pokiaľ tam máš zakliknuté, že sa uchovávajú údaje len do vypnutia webu, tak sa to heslo neuloží, alebo sa uloží, ale ako náhle vypne prehliadač, tak sa údaje už neobnovia. Pekný deň Terka
  4. Ahoj @vlado.b946, Technológiu e-SIM máme otestovanú na nadnárodnej úrovni ako skupina Deutsche Telekom a tieto poznatky zužitkujeme aj pri plánovanom štarte e-SIM na Slovensku. Jeho termín upresníme neskôr. Terka
  5. Ahoj @michalmizera2, Dnes sme od 14:55 do 15:40 zaznamenali výpadok internetových služieb. Mal celoslovenský zásah a spôsobil zníženú kvalitu internetových služieb. Mobilný a fixný hlas, SMS správy a TV služby boli funkčné. Ďakujeme za trpezlivosť a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Terka
  6. Ahoj @Beata16, v našej ponuke máme program ANO L pre nepočujúcich aj pre nevidiacich spoluobčanov. Aktiváciu tohto programu je možné objednať si len na predajni Telekom a je potrebné dokladovať zdravotné znevýhodnenie. https://www.telekom.sk/o-spolocnosti-telekom/press-centrum/tlacove-spravy/telekom-zobral-pod-svoje-kridla-aj-nevidiacich Pekný deň Terka
  7. Ahoj @adamlenard, zadanie telefónu Samsung A70 momentálne neplánujeme. Pekný deň Terka
  8. Ahojte, Na týchto programoch TXT funguje: Jednotka HD Dvojka HD Markíza HD JOJ HD Doma HD Dajto HD Plus HD Wau HD CT1 HD CT2 HD Odporúčame po prepnutí na HD kanál počkať cca 10 sekúnd a potom stlačiť tlačítko TXT. V takomto prípade by TXT mal nabehnúť do 1-2 sekúnd. Po stlačení TXT ihneď môže nabehnutie TXT trvať niekedy až 5-6 sekúnd. Pekný deň Terka
  9. Ahojte, ak nemáte v aplikácii priradené žiadne služby, tu nájdete informácie o tom ako ich priradiť: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/aplikacia-telekom, doporučujem si aktivovať aj Dohodu o elektronickej komunikácii a potom sa stačí prihlásiť tak ako na Môj Telekom, alebo toto Fórum - https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/elektronicka-komunikacia Ak by Vám to napriek tomu nefungovalo, napíšte mail kolegom na adresu aplikacia@telekom.sk a popíšte tam problémy s prihlásením. Pekný deň Terka
  10. Ahoj @neuropea123, požiadavku na zrušenie služby môžeš adresovať mailom na adresu marketing@telekom.sk, prípadne informácie nájdeš aj tu: https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom Pekný deň Terka
  11. Ahoj @bocseko, ak máš aktívny niektorý z paušálov ÁNO, Happy alebo Bez záväzkov a Letný balík si nevieš aktivovať, napíš prosím mail kolegom na adresu aplikacia@telekom.sk a uveď im bližšie informácie (Tvoje číslo, spôsob prihlásenia, verziu appky, verziu OS a screen obrazovky). Pomôžu Ti s aktiváciou. Pekný deň Terka
  12. Ahoj @qwertyx7ts, zaradenie Google Pixel 3a do našej ponuky aktuálne neplánujeme. Pekný deň Terka
  13. Ahoj @app_1ka.han1, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  14. Ahoj @MaxBubi, odpoveď od @composite19 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  15. Ahoj @DodoSNV, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka