Terka

Admin
  • Počet príspevkov

    457
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

35 Výborné

5 Nasledovníkov

O Terka

  • Hodnosť:
    Super Profík
  • Narodeniny: December 26

Nedávni návštevníci profilu

9 759 zobrazení profilu
  1. Ahoj @Milsa., s našou spoločnosťou nie je možné komunikovať cez portál slovensko.sk Pekný deň Terka
  2. Ahoj @Emko64, Zaradenie spomínaných modelov nevylučujeme, no v krátkej dobe neplánujeme. Zákazníci si môžu vybrať spomedzi vlajkových lodí od dnes v ponuke Huawei P40 Pro s HMS ekosystémom a už zaradenú Motorolu Edge. Pekný deň Terka
  3. Ahojte, Huawei P40 Pro spolu s Huawei Watch GT2 46MM v balení už máme v našej ponuke. Ide o limitovanú sériu, môžete si ho objednať tu a zároveň získate aj web zľavu: https://www.telekom.sk/mob/objednavka/huawei-ponuka/-/scenario/e-shop/pre-vas-pausaly/zariadenia/huawei_p40_pro_plus_gt2_46mm Pekný deň Terka
  4. Ahoj @m1rOsL4v, tento telefón zatiaľ neplánujeme zaradiť do našej ponuky. Pekný deň Terka
  5. Ahoj @mariosykora, aktualizácia bude dostupná približne do 2 týždňov. Pekný deň Terka
  6. Ahojte, do ponuky zaradíme len verziu Motorola Edge, Edge + zatiaľ nie. Pekný deň Terka
  7. Ahojte, tieto telefóny do našej ponuky momentálne zaradiť neplánujeme. Pekný deň Terka
  8. Ahoj @eemmaa7, telefón Huawei P40 PRO budeme mať v našej ponuke čoskoro, sleduj našu stránku. Pekný deň Terka
  9. Ahoj @jozef1605, tento typ do našej ponuky zaradiť neplánujeme. Pekný deň Terka
  10. Ahoj @Mirec4167, tieto typy budeme mať v ponuke, sleduj našu stránku. Pekný deň Terka
  11. Ahoj @AdamZ91, odpoveď od @Mirko som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. Prajem pekný deň Terka
  12. Ahojte, Paušál ÁNO S stále poskytujeme. Nájdete ho tu: https://www.telekom.sk/volania/pausal#prod-1 Pekný deň Terka
  13. Ahojte, tu nájdete info o akcii Dátujte v marci donekonečna:
  14. Ahoj @monika-blazekova, je to tak ako uviedol @informovanost, Ak si zakúpiš balík DATA 1 GB – Automatické dokupovanie a máš ešte nejaké svoje dáta, balík čaká, kým si svoje dáta nevyčerpáš. Ak sú Tvoje dáta z paušálu vyčerpané, vtedy sa Ti tento balík zaúčtuje a čerpáš z neho dáta plnou rýchlosťou. Ak ho minieš, znovu sa Ti aktivuje ďalší balík až do konca Tvojho zúčtovacieho obdobia. Vtedy Ti zostávajúce dáta z balíka prepadnú a obnoví sa čerpanie dát z Tvojho paušálu. Ak zase dáta z paušálu vyčerpáš znovu sa Ti aktivuje automaticky ďalší balík a pokračuješ v dátovaní plnou rýchlosťou. Pekný deň Terka
  15. Ahoj @Pietro, Ak máš záujem o zmenu paušálu na vyšší, môžeš tak urobiť kedykoľvek počas viazanosti. Ak si k paušálu chceš zobrať dodatočne aj mobil, to je možné až po 6 mesiacoch od aktivácie paušálu. Stačí, ak nám napíšeš cez chat na našej stránke, alebo nám zanecháš číslo a kolegovia Ti zavolajú. Prajem pekný deň Terka