Terka

Admin
  • Počet príspevkov

    445
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

35 Výborné

5 Nasledovníkov

O Terka

  • Hodnosť:
    Super Profík
  • Narodeniny: December 26

Nedávni návštevníci profilu

8 882 zobrazení profilu
  1. Ahojte, Paušál ÁNO S stále poskytujeme. Nájdete ho tu: https://www.telekom.sk/volania/pausal#prod-1 Pekný deň Terka
  2. Ahojte, tu nájdete info o akcii Dátujte v marci donekonečna:
  3. Ahoj @monika-blazekova, je to tak ako uviedol @informovanost, Ak si zakúpiš balík DATA 1 GB – Automatické dokupovanie a máš ešte nejaké svoje dáta, balík čaká, kým si svoje dáta nevyčerpáš. Ak sú Tvoje dáta z paušálu vyčerpané, vtedy sa Ti tento balík zaúčtuje a čerpáš z neho dáta plnou rýchlosťou. Ak ho minieš, znovu sa Ti aktivuje ďalší balík až do konca Tvojho zúčtovacieho obdobia. Vtedy Ti zostávajúce dáta z balíka prepadnú a obnoví sa čerpanie dát z Tvojho paušálu. Ak zase dáta z paušálu vyčerpáš znovu sa Ti aktivuje automaticky ďalší balík a pokračuješ v dátovaní plnou rýchlosťou. Pekný deň Terka
  4. Ahoj @Pietro, Ak máš záujem o zmenu paušálu na vyšší, môžeš tak urobiť kedykoľvek počas viazanosti. Ak si k paušálu chceš zobrať dodatočne aj mobil, to je možné až po 6 mesiacoch od aktivácie paušálu. Stačí, ak nám napíšeš cez chat na našej stránke, alebo nám zanecháš číslo a kolegovia Ti zavolajú. Prajem pekný deň Terka
  5. Ahoj @luckacizma2211, Zabezpečili sme opravu cien a na stránke sú už uvedené správne. Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov. Pekný deň Terka
  6. Ahoj @79karas79, zmenu paušálu z Happy na ANO si vieš objednať cez Telekom aplikáciu len ak po prihlásení vidíš v reklamnom priestore umiestnený tento banner ,,Prejdite z paušálu Happy na Áno“ Ak ho tam nemáš tak si zmenu môžeš objednať cez bezplatnú zákaznícku linku 0800 123 456, alebo osobne na predajni Telekom. Pekný deň Terka
  7. Dobrý deň @audens, preverili sme to a Tvoja požiadavka o zriadenie inkasa bola akceptovaná a aj do súťaže si bol zaradený. Informácie Ti prídu v sms správe a z Tvojej strany ešte bude potrebné nahlásiť mandát pre Telekom v Tvojej banke. Ďakujeme za nahlásenie chyby pri vypĺňaní, túto sme už odstránili. Pekný deň Terka
  8. Ahoj @bettych, momentálne o zmene farby neuvažujeme. Pekný deň Terka
  9. Ahoj @martinka.konova, ak potrebuješ doklad k reklamácii napíš si požiadavku mailom na office@telekom.sk, alebo Ti ho vydajú osobne na predajni. Pekný deň Terka
  10. Ahoj @Pukona, ak to ešte nemáš doriešené, napíš mi prosím do súkromnej správy kód účastníka zo zmluvy, prípadne o aké číslo ide a preveríme to. Pekný deň Terka
  11. Ahojte, ak ste si ešte neaktivovali Zimný balík, nezabudnite. Aktivujte si zimný balík dát v Telekom aplikácii k vášmu paušálu alebo EASY zadarmo a dátujte v decembri do sýtosti! Objem dát v balíku závisí od vášho paušálu a môže byť až do výšky 30 GB. Detailný prehľad nájdete v tejto tabuľke. Balík platí od 1.12.2019 do 31.12.2019. Aktivácia je ešte stále možná pre všetkých našich nových aj existujúcich zákazníkov s paušálmi ÁNO, Happy, Bez záväzkov a EASY kartou. Informácie k aktivácii nájdete aj tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/zimny-balik-dat-zadarmo-v-telekom-aplikacii Pekný deň Terka
  12. Ahoj @abdulaziz, zaradenie telefónov Blackberry momentálne neplánujeme. Pekný deň Terka
  13. Ahoj @Peto1989, zaradenie LG momentálne neplánujeme. Tu nájdeš typy telefónov LG, ktoré ešte máme v ponuke: https://www.telekom.sk/mob/objednavka/-/scenario/e-shop/hw-pausal/vyber-hw?_shoppingScenario_WAR_portlets_stepAction=VALIDATE&_shoppingScenario_WAR_portlets_segment=resident&render=hwCatalogue Pekný deň Terka
  14. Ahoj @Tomas_K, Samsung galaxy watch active 2 máme len v ružovej farbe. Pekný deň Terka
  15. Ahoj @Eduard Gábor, podľa našich informácii a po preverení sme zistili, že služba Volacie tóny je funkčná. Ak Ti služba nefunguje, napíš si podnet buď cez Napíšte nám: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/, alebo mailom na adresu office@telekom.sk Pekný deň Terka