Terka

Expert 
  • Počet príspevkov

    251
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

21 Výborné

2 Nasledovníci

O Terka

  • Hodnosť:
    Super Profík
  • Narodeniny: December 26

Nedávni návštevníci profilu

2 715 zobrazení profilu
  1. Ahoj @Mars2016, Napíšte si podnet mailom na adresu marketing@telekom.sk, kolegovia Vám to preveria. Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov. Prajem pekný deň Terka
  2. Ahoj @Jana2891957, Tvoj príspevok som upravila, pretože obsahoval osobné údaje. Tvoju požiadavku zašli prosím mailom na adresu marketing@telekom.sk, uveď tam prosím aj identifikáciu služieb (číslo) a kód adresáta z faktúry. Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov. Prajem pekný deň Terka
  3. Neviem pripojiť moje produkty aj napriek tomu, že elektronickú komunikáciu mám aktívnu. Aplikácia mi vypisuje

    Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

     

    Nemáte žiaden vhodný produkt.

    1. Terka

      Terka

      Ahoj @BANO45,

      Tvoj problém s uvedením osobných údajov, pošli prosím mailom na adresu aplikacia@telekom.sk

      Kolegovia, ktorí pracujú s aplikáciou Ti pomôžu.

      Pekný deň

      Terka

       

    2. BANO45

      BANO45

      Ďakujem veľmi pekne už som napísala, ale zaťial som nedostala odpoveď

  4. Ahoj @Norokrajci, odpoveď od @Pepsi som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  5. Ahoj @Dumhame, odpoveď od @composite19 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  6. Ahojte, Štart takého produktu do budúcnosti nevylučujeme. Pekný deň @Terka a @Ľuboš
  7. Ahoj @jakub25618, zaradenie Huawei Nova 3 do našej ponuky momentálne neplánujeme.
  8. Ahoj @erik200444, Treba špecifikovať model a o akú aktualizáciu konkrétne ide. SW pre Huawei flagshipy sú odlišné takže aj ich testovanie a púšťanie je v odlišnom čase. Pri nových modeloch je všeobecne viac aktualizácii, čo je nie je výnimočné ani v prípade Huawei..
  9. Ahojte, Telekom odštartoval predaj nového balíčka Archívu pre Magio televíziu. Magio Archív L rozšíri existujúcu ponuku Archívu na tri balíky, dostupný bude pre zákazníkov s IPTV. 30 kanálov, z toho 11 v HD Nový balík Archív L umožňuje sledovať už odvysielaný obsah 30 staníc až 7 dní dozadu. Ak divák zmeškal začiatok svojho programu na niektorom z kanálov zaradených v Archíve, môže si ho spustiť od začiatku, pretočiť dozadu, alebo si ho jednoducho pozrieť v čase, ktorý mu vyhovuje. Magio TV Archív L obsahuje nasledujúce kanály: Jednotka, Dvojka, Markíza, Doma, TV Dajto, Joj, Plus, TA3, ČT1, ČT2, WAU, JOJ Cinema, CS FILM, FILMBOX, Ťuki TV, AMC, Viasat Explorer, Discovery Channel, Animal Planet, Nickelodeon, Minimax, Disney Channel, Spektrum, Viasat Nature, AXN, Eurosport 1, Epic Drama, DIGI Sport 1, DIGI Sport 2 a DIGI Sport 3. Úplnou novinkou je HD obsah. Vo vysokom rozlíšení môžu zákazníci sledovať až 11 najsledovanejších kanálov: Jednotka, Dvojka, Markíza, Doma, TV Dajto, Joj, Plus, Spektrum, Epic Drama, DIGI Sport 1 a DIGI Sport 2. Tri balíky v ponuke Televízny Archív je v Magiu aktuálne dostupný už v 3 veľkostných variantoch: · Magio TV Archív S s 10 kanálmi za 1,99€ mesačne, · Magio TV Archív M s 20 v kanálmi za 3,98€ mesačne, · Magio TV Archív L s 30 kanálmi za 5,99€ mesačne. Pri 12-mesačnej viazanosti zákazník získa bonus vo forme balíčka na 3 mesiace zadarmo (platí pre všetky dostupné varianty). Spustenie programu od začiatku a Magio TV Archív je možné aktivovať cez internet, na bezplatnej Zákazníckej linke 0800 123 456, alebo priamo cez Magio Televíziu, v časti Menu -> Extra -> Viac TV ponúk -> Prémiové balíčky. Pekný deň @Terka a @Ľuboš
  10. Ahoj @rocker6, odpoveď od @composite19 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  11. Ahojte, Zatiaľ nie, sme vo fáze testovania technológie. Pekný deň Terka
  12. Ahoj @lukyno249, iPhone Xr sme zaradili v piatich farbách: čierna, biela, korálová, žltá a modrá. Vo verzii RED k dispozícii nie je. Pekný deň Terka
  13. @Merfi ďakujem:-)
  14. Ahoj @ado234, dátový balíček Data na rok pre Easy kartu bude možné zakúpiť aj z bonusového kreditu. Pekný deň Terka
  15. Ahoj @simon0000, odpoveď od @Jano som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka