Terka

Expert 
  • Počet príspevkov

    360
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

35 Výborné

2 Nasledovníci

O Terka

  • Hodnosť:
    Super Profík
  • Narodeniny: December 26

Nedávni návštevníci profilu

4 678 zobrazení profilu
  1. Ahoj @blade005, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  2. Ahoj @migi0078, odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Terka
  3. Dobrý deň @Boninka, mrzí ma Vaša nepríjemná skúsenosť. Keďže Auparkov máme na Slovensku viac, napíšte mi prosím do súkromnej správy o aké mesto ide, kontaktný telefón na Vás a prípadne viac podrobností o situácii a dáme to preveriť našim kolegom. Pekný deň Terka
  4. Ahoj @rudolf39, momentálne náhradu neplánujeme, stanica bola vyradená z rozhodnutia vysielateľa. Terka
  5. Ahoj @eva.berg001atgmail.com, odpoveď od @Samer303 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mala Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Dopĺňam, Easy karta musí byť evidovaná na zákazníka - občana SR s rodným číslom a OP v prrípade doručenia kuriérom je potrebné zmluvu osobne podpísať a musí byť doručovaná na územie Slovenska, v prípade zahraničných zákazníkov je to dátum narodenia a identifikačný doklad, takúto kartu si môžu zakúpiť na počkanie na ktorejkoľvek predajni Telekom. Prajem pekný deň Terka
  6. Ahoj @k.chromikova66, SIM kartu Ti vymenia na našich predajniach kedykoľvek na počkanie. Nie je potrebné si to vopred objednať. Kartu si môže vymeniť len majiteľ čísla osobne. Pekný deň Terka
  7. Tip pre zákazníkov, ktorí stále evidujú problém s prichádzajúcou prevádzkou: ak vám neprechádzajú hovory či SMS, odporúčame zadať kód ##002# a vytočiť ho ako hovor. Následne je potrebné telefón reštartovať (vypnúť/zapnúť), prípadne zmeniť v nastaveniach mobilnej siete režim siete na 2G/3G (GSM/WCDMA). Ak vám ani po tomto vyskúšaní niečo nefunguje, stále platí možnosť poslať svoje číslo do FB správy. Za pochopenie ďakujeme Terka
  8. Tip pre zákazníkov, ktorí stále evidujú problém s prichádzajúcou prevádzkou: ak vám neprechádzajú hovory či SMS, odporúčame zadať kód ##002# a vytočiť ho ako hovor. Následne je potrebné telefón reštartovať (vypnúť/zapnúť), prípadne zmeniť v nastaveniach mobilnej siete režim siete na 2G/3G (GSM/WCDMA). Ak vám ani po tomto vyskúšaní niečo nefunguje, stále platí možnosť poslať svoje číslo do FB správy. Za pochopenie ďakujeme Terka
  9. Tip pre zákazníkov, ktorí stále evidujú problém s prichádzajúcou prevádzkou: ak vám neprechádzajú hovory či SMS, odporúčame zadať kód ##002# a vytočiť ho ako hovor. Následne je potrebné telefón reštartovať (vypnúť/zapnúť), prípadne zmeniť v nastaveniach mobilnej siete režim siete na 2G/3G (GSM/WCDMA). Ak vám ani po tomto vyskúšaní niečo nefunguje, stále platí možnosť poslať svoje číslo do FB správy. Za pochopenie ďakujeme Terka
  10. Tip pre zákazníkov, ktorí stále evidujú problém s prichádzajúcou prevádzkou: ak vám neprechádzajú hovory či SMS, odporúčame zadať kód ##002# a vytočiť ho ako hovor. Následne je potrebné telefón reštartovať (vypnúť/zapnúť), prípadne zmeniť v nastaveniach mobilnej siete režim siete na 2G/3G (GSM/WCDMA). Ak vám ani po tomto vyskúšaní niečo nefunguje, stále platí možnosť poslať svoje číslo do FB správy. Za pochopenie ďakujeme Terka
  11. Tip pre zákazníkov, ktorí stále evidujú problém s prichádzajúcou prevádzkou: ak vám neprechádzajú hovory či SMS, odporúčame zadať kód ##002# a vytočiť ho ako hovor. Následne je potrebné telefón reštartovať (vypnúť/zapnúť), prípadne zmeniť v nastaveniach mobilnej siete režim siete na 2G/3G (GSM/WCDMA). Ak vám ani po tomto vyskúšaní niečo nefunguje, stále platí možnosť poslať svoje číslo do FB správy. Za pochopenie ďakujeme Terka
  12. Tip pre zákazníkov, ktorí stále evidujú problém s prichádzajúcou prevádzkou: ak vám neprechádzajú hovory či SMS, odporúčame zadať kód ##002# a vytočiť ho ako hovor. Následne je potrebné telefón reštartovať (vypnúť/zapnúť), prípadne zmeniť v nastaveniach mobilnej siete režim siete na 2G/3G (GSM/WCDMA). Ak vám ani po tomto vyskúšaní niečo nefunguje, stále platí možnosť poslať svoje číslo do FB správy. Za pochopenie ďakujeme Terka
  13. Ahoj @Nevim12, Od 14:00 nabiehajú na naše mobilné siete prví zákazníci a obnovujú sa im hlasové i dátové služby. Spätná registrácia prebieha vo vlnách, nie plošne, preto by sme vás ešte chceli poprosiť o trpezlivosť. Ospravedlňujeme sa za prebiehajúcu nedostupnosť služby, naďalej pracujeme na opätovnom sprevádzkovaní v plnom rozsahu. Terka
  14. Ahoj @mokrohajska, Od 14:00 nabiehajú na naše mobilné siete prví zákazníci a obnovujú sa im hlasové i dátové služby. Spätná registrácia prebieha vo vlnách, nie plošne, preto by sme vás ešte chceli poprosiť o trpezlivosť. Ospravedlňujeme sa za prebiehajúcu nedostupnosť služby, naďalej pracujeme na opätovnom sprevádzkovaní v plnom rozsahu. Terka
  15. Ahojte, Od 14:00 nabiehajú na naše mobilné siete prví zákazníci a obnovujú sa im hlasové i dátové služby. Spätná registrácia prebieha vo vlnách, nie plošne, preto by sme vás ešte chceli poprosiť o trpezlivosť. Ospravedlňujeme sa za prebiehajúcu nedostupnosť služby, naďalej pracujeme na opätovnom sprevádzkovaní v plnom rozsahu. Terka